18 Nisan 2011 Pazartesi

Rumeli Feneri


Planda Anadolu Kavağı'na gitmek varken, hava soğuk olunca vapur yolculuğu yerine rotayı Rumeli Feneri'ne çevirdik. Beni hayal kırıklığına uğratan tek şey fener oldu. Halka filmindeki gibi bir fener beklerken sevimsiz beton bir fener buldum. Güneşin açısından dolayı fotoğrafı güzel olmadığı için ekleyemiyorum.


Balıkçı köyü olduğu için koyda renk renk tekneler vardı. İlk ve son kez böyle bir tekneye Akakoca'da arkadaşlarla binmiştik. Biraz rahatsızlar e tabi burda amaç gezi değil  ekmek parası :)



Bu kaleyede ben Rumeli Fener'i kalesi dedim bulunduğumuz yere uzak olunca karşıdan bakmakla yetindik...


Balıkçı köyüne gidipte balık yemeden olmaz. Bu sefer çok aç olunca balıkda yedim ama benim tercihim her zaman karides güveç, kalamar, midye tavadır. Hepsi lezzetli ve çok tazeydi.  Restaurantın güzel bir terası olmasına rağmen hava yüzünden içerde oturmak zorunda kaldık. Havalar ısınsada bahçelerin, terasın keyfine varabilsek artık :)



Son olarakda iki haftadır pazar formam haline gelen kıyafetlerimle şiddetli rüzgara karşı saçlarımı düzenlemeye çalışan ben.

Hepimize fazla yoğunluğu olmayan, sakin güzel bir hafta diliyorum :))

5 yorum:

Meyra dedi ki...

yok yok canım anlaşılan sen bu gezilerinle beni çıldırtmaya niyetlisin:)) kıskanıyoruuummmmmmm:))
çok özledim bu şehri ben gezineni görünce yerimde duramıyorum..bu arada mayısta ordayım aksilik çıkmazsa hemde 8 gün olanlar yapılsın:)
sakin haftaya benimde ihtiyacım var öyleyse dingin bir haftamız olsun canım..

Unknown dedi ki...

harikasın handecim :)fotograflar harika o yediklerinden benim de canım çekti :) bahar henüz gelmemiş olsa güzel geçmiş haftasonun ne iyi sevgiler güzel haftalar...

Hande dedi ki...

Meyracım, ama bak fotolar işe yarıyor demek plaı yapmışssın geliyorsun. bu habare çok sevindim :))) sen gelmeden organizasyonu ayarlayalım tatlım :)

Burcucum, şimdi bakınca benimde cnım çekti :)) hiç bıkmam sanırım :) soğuğa rağmen iyiydi :)

Selfet dedi ki...

fotoğraflardaki maviliğe dalıp gittim..

Hande dedi ki...

Selfet; mavi ve yeşil bir arada olunca seyretmezi muhteşem oluyor :)