11 Nisan 2011 Pazartesi

Emirgan'da bir ilk


İstanbul'da olupta Emirgan Korusu'na gitmemek olmaz. Geçen sene burada bahsetiğim gibi artık laleri solmadan görebiliyorum :) Gecen sene gittiğimizde Canon'nu almamıştık, orada grup halinde çekim yapanları görünce dahada özenmiştik. Artık makinamız var ama  ağırlık olmasın diye makinayı almadık. Bu makinaların tek dezavantajı da bu sanırım. Ama laler solmadan tekrardan gitmek için bir bahanemiz oldu :)


Fotoğrafları telefonla çektiğim için, büyütmedim çünkü bozuluyorlar. Hem fotoğraflarla yetinmek olmaz, uğramamazlık etmeyin. Ağaçların arasından boğaz manzarası ve renk renk çiçekler görülmeye değer.


Haftalardır bir hayalim vardı. Kahvaltılıklarımızı alıp aşkımla başbaşa piknik yapmak. 7.5 yıllık evliliğimiz de bir ilki gerçekleştirdik ve diyet kahvaltımızla pikniğimizi yaptık. Köşklerde saatlerce sıra beklemektense bu çok daha pratik ve zevkli oldu. Cumartesi gününün hava durumundan ders alıp erken saatlerde gidince yağmura da yakalanmamış olduk. Sonrasında spor ve yüzme ile haftasonunu sonlandırdım. Tabi sevgili Meyracım sende aklımdaydın :)

2 yorum:

Meyra dedi ki...

ahh canım sen harikasın, teşekkür ederim:)) hissettim,dillendirdim resmen yüzme ve kahvaltı planımızı, enerjin buralardan hissedilecek kadar yüksekti görebildim;)
capcanlı kısa zamanda bu keyfi yaşamak ümidiyle sevgiyle ve zinde kal;)

Hande dedi ki...

Meyracım, güneşi kısa sürelide görebilsem enerji depolamama yetti :)) inşallah ilk fırsatta gerçekleştiririz tatlım, keyifli bir hafta dilerim :))