4 Nisan 2011 Pazartesi

Darüşşafala Life Gym ile Sağlıklı Günlere Başlangıç



Spor maceram okul yıllarında 1 ay üye olduğum fitness salonu ile son bulmuştu. 2 hafta gidip kalanı es geçince bir daha düşünmedim. Ama Darüşşafaka Life Gym'nin önünden her geçtiğimde açık havuzu beni cezbediyordu, eşim yanaşmadığı için tek başıma üye olmak da cazip gelmedi.

Eşim  diyetsiyen eşliğinde Kasım Ayın'da  diyete başladı ve bugün itibarı ile toplamda 32 kilo verdi. ( diyetisyen ile ilgili detayları ilgilenen olursa bildiririm işinde çok iyi ) Eşimde artık sağlıklı yaşama adım attı ve spor onun içinde gerekli ve zevkli bir uğraş haline geldi. Evde denedik ama pek istikrarlı olmuyor.

Bize yakınlığı açısından Life GYm ve İstinye Park Hillside'ı gezdik. Geniş bir alana kurulu olması fitness alanının ferahlığı ve kapalı açık havuzunun büyüklüğü nedeni ile Life Gym bizim tercihimiz oldu. Üyelik hafta sonu başladı sporda bugün başlayacak.

Hafta sonu ise devamlı spor mağazalarını gezdik, eşofmanları sadece evimde giydiğim için fazla birşeyim yoktu. Adidas, Nike vb mağazaların fiyatlarını gördükten sonra Koton, Bershka gözüme çok çok ucuz hale gelmeye başladı. Bir atlet tshirt 50 - 75 fiyat aralığında. Almadım tabi ama ayakkabı, çanta, eşofman, tshirt e tabi X 2 kişi olunca tüm bütçeyi spora malzemerine yatırdık.



Kilo problemim olmasada hatta geçen hafta 2 kilo daha verip en zayıf halime ulaşmış olsam da; bende sağlıklı ve sıkılaşmış olacağım ve en sevdiğim spor olan olan yüzmeyi her zaman gerçekleştirebileceğim :)) Tabi stüdyo dersleri de ilgimi çekmiyor değil :)

17 yorum:

annesiningülü dedi ki...

Hande 32 kilomu dedin sen. Tebrik ederim canım eşini :)

Adsız dedi ki...

Hande'cim - spora başlaman çok çok iyi olmuş. spor zayıflamak için değil zaten sağlıklı yaşam için şart ve olmazsa olmaz. güzel başlangıçlar olsun şekerim.

Hande dedi ki...

Baharcım yazması kolay ama vermeside kolay oldu. Tebriğini ileticem, onu görenlerin şaşkınlığı ile çok keyifli :))

Ececim; alışkanlık işte sadece kilo vermek için yapılırmış gibi geliyor. Ama dediğin gibi benim sırt omuz ağrılarıma iyi geleceği kesin :)

defne dedi ki...

handee çok iyi olmuş :) ben de bugün sonundaaa havuza gidiciim :)) ama benim üyelik bitiyo :(

Unknown dedi ki...

eşine bravo diyorum :) sana da sağlıklı hayatında bol şans canım çok iyi tercih yüzme hadi bakalım sevgiler :) kolay gelsin güzel haftalar...

sed dedi ki...

Spor alışverişlerinde Decathlon diye bir mağaza var tavsiye ederim. Her spor türü için malzemeler mevcut, fiyatları uygun. Yeri Bayrampaşa Forum. Ben de Kasım ayında bir spor merkezine başladım. Yavaş ama sağlam adımlarla kilo verdikçe yedikleriniz bile sizi etkilememeye başlıyor. Hepimizin bu alışkanlığı edinmesi lazımmış, insan başladıktan sonra farkediyor. kolay gelsin. Başarılar dilerim

Hande dedi ki...

Defnecim yenilemek gerek üyeliğini malum yaz geliyor :)

Burcucum, geçen sene sırt ağrılarım için doktor yüzmemi tavsiye etmişti, bu seneye kısmetmiş :)

Sed; bu hafta sonunda Decathlon'da çok vakit geçirdik. Boy ve tshirtleri bana uymadı ya dar yada bol oldu. Ama diğer herşeyini seviyorum kaliteli ve ucuz ürünler. En güzeli yavaş yavaş sağlıklı bir şekilde kilo vermek. Sanada kolay canım. ben bloguna bakmak istedim ama profolibde çıkmıyor, yazarsan sevinirim :9

Filiz dedi ki...

vay be 32 kilo!bravo doğrusu tebrik ederim eşini.benimki de evlendikten sonra yaklaşık 12 kilo aldı,vermeye çalışıyor ama pek başarılı sayılmaz.spor evde olmuyor hakikaten,ben ısrar ediyorum diyetisyen konusunda ama baklım ne olacak..spor merkezi çok cazip görünüyor,senin adına çok sevindim:)umarım istediğiniz sonucu alırsınız..

Hande dedi ki...

Filizcim, tebriği haketti :)) erkekler böyle sanırım evlenince iyice salıyorlar :) evde zor canım bir gün yapsan ertesi gün boşver diyorsun. İnşallah canım kısa sürede etkisini göreceğiz :)

sed dedi ki...

Profilimde gözüküyor gibi görüyorum ama yine de yazayım. What da hell?? (http://sedsdiary.blogspot.com/) Ben şuan için verdiğim kilolardan çok mutluyum. İştahlı biri olduğum için yediklerimi çok fazla kesemiyorum. Onun yerine güzel bir spor programı tutturdum. Yürüyüş, cross training ve bisiklet çok önemli. Biraz da karın kaslarımı çalıştırıyorum. Oldukça yararını gördüm. Herkes bir ay içinde bile farkına vardı. Bol şans. Pes etmek yok :)
İşin bana göre püf noktası yandaş olabilecek biriyle gitmenin çok yararını gördüm. gitsin kilolar, gelsin ödüller :)

Hande dedi ki...

Sed; bende eğitmenin verdiği programı uyguluyorum. Ama bana eb zevkli gelenler stüyo dersler vaktin nasıl geçtiği anşalılmıyor. Hemde iyi kalori yakıyorsun :)

sed dedi ki...

pilates yapabildin mi bilmiyorum ama ben bir kere girdim pilates dersine ve bir hafta boyunca bütün vücudum mosmor gezdim. Damarlarım patladı heryerim morardı. Çok ağır geldi. O zamandan beri stüdyo derslerinden çekiniyorum. Aqua gym hariç. Sen ne tür derslere giriyorsun?

Hande dedi ki...

Sed, pilatesi oraya yazılmadan önce dvd eşliğinde 1 hafta evde yaptım iyi gelmişti. Burda body compat a girdim çok zevkliydi ama bacaklarım ağrıyor 2 gündür :)) bugünde body pump var onu deniycem ama ağırlıklarla yapıldığı için daha çok zorluycakmış gibi geliyor. sırayla hepsini denemeyi düşünüyorum :)

Meyra dedi ki...

canım eşimi eşinin yanına göndersemde feyz alsa biraz çok kilo aldı veremiyo tembellikten:( bende yanın da safinaz gibiyim:))
senin adına sevindim imreniyorum böyle evinin yakınında spora gitme imkanı olanlara ne güzel:)) bu arada benim yerimede yüz ve plates yap lütfen...

Hande dedi ki...

Meyracım, İstanbul'da olsanız diyetisyeni tavsiye ederdim. Çok pozitif ve işinde başarılı biri çok güzel motive ediyor. Eşimde yıllardır hiç şikayetçi değildi zamanı gelince kendileri bu dırumdan sıkılmaya başlıyor.
Bu hafta sonu yüzmeye gideceğim canım aklımda olucaksın :))

Adsız dedi ki...

Merhaba ,
Benim esimde artik duzensiz yaptigi diyetlerin faydadan cok zarar verdigini gorunce, sonunda bir diyetisyen kontrolundebaslamayi kabul etti,
Diyetisyeninizin iletisim detaylarini bana da gonderebilirseniz cok sevinirim,

Tesekkurler
Esra Kovar
esraf@mail.com

Hande dedi ki...

Sevgili Esra, bütün detayları mail ile gönderdim. Umarım güzel haberlerini paylaşırsın :)