27 Nisan 2011 Çarşamba

Değişiklik İyidir

Telefonunun melodisini yıllarca değiştirmeyen, evde hep aynı koltukta oturan, metroda bile aynı vagonu tercih eden, yıllardır saçı katlı ve göğüs hizasında olan ben, pazar günü saçlarımı omuz hizasında küt kestirdim. beğendim ama elimin saçlarımın içinden hemen kayması, yastıktan saçımın taşmaması şimdilik garip geliyor. Ama görünümü, çabuk kurutmam ve düzleştirme zamanının yarı yarıya azalması çok hoş.

Kuzenimin yeni yaptırdığı dövmeyi gördükten sonra içimdeki dövme aşkı tekrardan canlandı. Lise yıllarımda izin vermiyorlar diye  somurtup kendimi kandırmışım. Şimdi karar yetkisi bende  ama cesaret edemiyorum. Ya sıkılırsam , pişman olursam vb...  Ama çok da hoşuma gidiyor :)) Benim gibi çabuk sıkılan biri için zor bir karar.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Haklisin bazen degisiklikler iyi geliyor bende senin gibi ne melodi değiştiriyorum ne sacımı kestiriyorum Oturduğum yer aynı içtiğim kahvenin saati bile aynı :)) bende saçlarımı kestirmeyi isteseler cesaret edemiyorum hala ..

Dövmeye gelince bence geçici yaptir hevesini al bosuna vücudunu zedeleme dediğin gibi pişmanlık yasayabilirsin istediğin gibi olmayabilir ve yaslaninca Hic hoş olmuyor burus burus ;))
İyi günler

Adsız dedi ki...

dövme benim de aklımda birkaç yıldır. doğru zamanı bir türlü denk getiremedim hande :) her an yaptırabilirim ama... bak aklıma düşürdün gene.

Meyra dedi ki...

radikal değişiklik kararları insanı süper hissettiriyor emin ol..yakın zamanda bende belimde olan saçlarımı kestirmiştim biliyosun ve iyiki kıydırmışım çok memnunum..2 dk kurut, 2dk şekil ver miss gibi miss..ha o elime saça dair kocaman yumak gelmiyor ama mutluyum:)) sende biraz zaman geçince bunları hissedeceksin..güle güle kullan yeni saçını;) dövmeye gelincede bende istiyorum ama cesaret bendede yok ne olacaksa sanırım anlık yaptırıyor bizim gibiler:))

cafenoHut dedi ki...

Ben de biraz senin gibiyim sanırım, değişiklikleri seviyorum desemde biraz korkak ve çoooook kararsızım.
Şu sıralar tüm hayatımı değiştirmek istiyorum ama düşünmekten yorgun düşüyorum...
Bence sen de çok istiyorsan yaptır gitsin dövmeyi:)

annesiningülü dedi ki...

ne iyi yapmışsın ;) telefon melodimi bende değiştirmeliyim. Yıllardır hep aynı, herkes çok sıkıldı :)

Hande dedi ki...

E.n.k. canım bazen ani kararlar vermek gerekiyor sanırım. Herşey aynı oldukça sıkılıyor insan. gecici yaptırmıştım ama gönlüm hep kalıcıda ama karar vermesi çok zor :))

Ececim, birbirimize destek olup beraber yaptırıp bu kararsızlıkdan kurtulalım diyeceğim ama hala içimde bir şüphe var :))

Hande dedi ki...

Meyracım, çok kısa saçı sevmiyorum ama bu boy idela geldi bana tatlım. dediğin gibi her işlem kısa sürüyor :)) ben netten araştırdım dövme olayını bu ara biraz gaza geldim ama genede emin olamıyorum :))

CafenoHut, o kadar radikal kararlar bizim için zor sanırım. Çok iyi anlıyorum seni bende bazen düşünürken bile yorulup bazı şeylerden vazgeçiyorum :) sanırım yaptırıcam bu ara çok istekliyim :)

Baharcım, bizdeki bağlılık duygusu sanırım.melodimizden bile vazgeçemiyoruz :) Aslında ben sıkılganımdır da ama rutinlerim bozlmuyor Ama değişiklik zamanı sende değiştir bu sefer :)