21 Nisan 2011 Perşembe

Bir kitap ve Blog Sorunu




Kurt Seyt & Murka'yıda okuduktan sonra yıllar geçmesine rağmen bazı şeylerin değişmediğini daha da farkettim. Günah ve ayıplar hayatımızda ne kadar çok yer alıyor. Çoğu şeylerin yapılmasına elalem ne der baskısı ile izin verilmiyor. Murka'ya hak vermek kolay, Cumhuriyet'in kurulduğu yıllar da değişikliklere adapte olmak zor olabilir. Ama bu zamanda hala o zihniyetle yaşayan insanlar var. Dini kurallar gereği bazı şeylere karşı olanları anlayabiliyorum. Ama adam içkiçidir, dinle alakası yoktur ama karısının zorla başını kapattırıır, tek başına bir yere gitmesine izin vermez. Burda dini kullanarak karısının özgürlüğünü kısıtlar davranışın temelinde yatan ise egoistlik. Bu konu böyle uzar gider...

Ve yasak kalktı herşey düzeldi derken blog sorunu yine başladı. Sayfayı açıyor arkasından bu sayfa görüntülenemiyor yazısı çıkıyor. 10 sayfadan 8'inde aynı sorun oluyor. Okuyabilirsem kendimi şanslı hissediyorum. Bu sorun düzelse artık.

7 yorum:

Yeşim dedi ki...

Muhteşem bir kitaptır. Murka'yı daha iyi anlayabilmek için Mengene Göçmenleri'ni de mutlaka okumanı tavsiye ederim tatlım. Bağnazlık konusunda kesinlikle seninle aynı fikirdeyim. Bloglarımıza kavuşmak güzel birkaç gün içinde sanırım sorunsuz ulaşabileceğiz :)

Meyra dedi ki...

sen bu kitapların ikisinide bana bu hafta sonu aldırcaksın canım böyle güzel özetleyince cezbediyor taa ordan burayı:)) yasak kalkmış sözde ben hala bazı bloglara giremiyorum..keyifli bir hafta sonun olsun canım

Unknown dedi ki...

canım aynı şeyleri ben de yaşadım geçen haftalarda bloglarla ilgili şuan istanbuldayım kuzenin pc den giriyorum çok şükür ne o yazı ne kırmızı olan var :)) güzel hafta sonları canım sevgiler...

Hande dedi ki...

Yeşimcim, okunmayı bekleyen iki kitabım var onları bitirip, ilk fırsatta tavsiyene uyup alacağım. Düzelir inşallah artık çok sıkıcı bir durum hiç blog okuyamıyorum :(

Meyracım, al canım, eski Pera sokaklarında, gecelerinde dolaşmak için bile okumak gerek :) güneşli keyifti bir hafta sonu dilerim canım :)

Burcucum, kumanda panelime gireiliyorum yazı yazabiliyorum ama sizlerin bloglarını okuyamıyorum. eğer şanslıysa 1-2 tanesini keyfine göre açıyor. keyifli bir hafta sonu dilerim canım :)

Syhn dedi ki...

ay ay ay ben bu kitabı ne kdr okumak istiyorum yani bunla devam kitabını.

kitabı okumasamda dediklerine tamamen katılıyorum.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

3 ciltlik muhteşem bir eserdir.
Şayet okumadıysanız Kurt Seyt ve Shura ile, Mengene Göçmenlerini de okumanızı öneririm.sevgiler.

Hande dedi ki...

Seyhancım, listene ekle çok sürükleyici çok güzel bir seri :)

Güngör Ekinci; elimdeki kiaplar bitince ilk fırsatta onu okuyacağım, çok merak ettim :)