13 Şubat 2012 Pazartesi

Yine Yeniden


Sanırım, Rumeli Feneri'ne gitmektende, burada paylaşmaktanda hiç sıkılmayacağım. Oranın tanıtımı için gönüllüyüm. Gerçi çok tercih edilmesi demek trafik demek, bu da bizim gidişimizi zorlaştırmak demek en iyisi böyle kalması.

Sabah arkadaşlarla kahvatı toplantımız akşam üstüde Rumeli Feniri'ne gitmemizle devam etti. Gitmişken her zamanki restaurantda balık yemeden de dönmek olmazdı tabi. Kahvaltılar, yemekler derken bu haftasonunu +2 kilo ile tamamladım.


Kahvaltılar, yemekler masadaki kişi sayısı arttıkça dahada keyifli hale geliyor. Yediklerimizin tadı bile daha güzel geliyor, yada keyfli sohbetten yemeklerin tadına takılmıyorsunuz :)


Keyifli, güzel bir hafta olsun :)

9 yorum:

elif-kayra dedi ki...

kilolar gider :))gönüller bir olsun

iyi haftalar

Meyra dedi ki...

bu postun benzerini çok iyi hatırlıyorum yine şu anda olduğu gibi İstanbul aşığı biri olaraktan iç geçirdim canım:((Ben +2 kilo almaya razıyım bizim rotamız şimdiden belli canım;)
keyfin daim olsun...

annesiningülü dedi ki...

özendim ama :)

Hande dedi ki...

Elifcim; pazartesi ile rejime geri döndüm :))

Meyracım; paylaşmadn duramıyorum, sen geldiğinde ayarlayıp beraber gitsek ne güzel olur :)

Baharcım; bizim oraya gelince bu tarafa da kaçmalısınız :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Dostlarla yenilen guzel bir yemegin yerini hic ama hicbir sey tutamaz :) keyfin daim olsun tatlicim ;)

didem dedi ki...

Muhtesem! Rumeli hisarini daha cok anlatmalisin. Balik neydi acaba?
Hergunun boyle keyifli gecsin

Hande dedi ki...

Selincim, çok haklısın canım keyfi bir başka oluyor :)

Didemcim, ben ara sıcakları mezeleri daha çok seviyorum. Balık mezgitti ama güveç karides, kalamar, midye tava daha lezizdi :)

AslıASLI dedi ki...

Deniz ürünlerini bende çok severim, birde sevdiklerimiz varsa yanımızda, birde o sıcacık sohbetler. Daha ne ister insan..

Hande dedi ki...

Aslı; haftaya enerjik ve keyifli başlamak için birebir :))