20 Şubat 2012 Pazartesi

İstedim Oldu :))

Evetttt geçen haftaki dileğim kabul oldu, Cumartesi günü güneşli pırıl pırıl bir gün oldu. Bizde kahvaltımızı edip hemen kendimizi dışarı attık. Ablam ve çocuklarla beraber 12:30'da evden çıkıp 20:05'de eve döndük. Kabataş, Taksim, Nişantaşı derken ayaklarımızın ağrısına daha fazla dayanamayıp pes ettik ve turu bitirdik.




Bol alışverişli bir gün oldu, herkes birbirini kendine göre bir mağazaya çekiştirdi. Bende hazır ablam yanımdayken aklımdaki bir alışverişi de araya sıkıştırdım ve tuhafiyeye uğradık. Danteli fazla sevmem ama çarpı işi, su taşı ile kumaş üstüne veya kıl tela üstüne yapılan işleri çok severim.  Tuhafiyedeki alışverişde bu yönde oldu ve bu seti aldım. Kolalanmış kuması, iplikleri, çerçevesi ve  iğneside paketin içinde hazır, sizede hemen işe başlamak kalıyor.


El işlerindeki hocam olan ablam hemen öğretti ve işlemeye başladım. Kumaşın üstünde desen basılı olduğu için, üstünden gitmek kolay oluyor. Bana çok zevkli geldi, bakalım bitmiş hali nasıl olacak. Güzel olursa bitmiş halini paylaşırım, yok olmazsa ben yazmamış oluyum sizde hatırlamayın :))

12 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Handeciğim mutlaka çok güzel olacak bitince. Şimdiden ellerine sağlık !

cafenoHut dedi ki...

Ne şirinmiş bu böyle, bitmiş halini de çok merak ediyorum, harika olacak..

nohut oda dedi ki...

cerceve süper cok cici olacagı belli

Chilek dedi ki...

Etamin çok severim yıllar öncesinde yapmışlığım var. Aslında ben de el atsam hiç fena olmayacak. Bitmiş halini merakla bekliyorum:)

Hande dedi ki...

Colette, teşekkür ederim umarım fotoğrafındaki gibi yapabilirim :)

CafenoHut; güzel olursa hemen burada yerini alacak canım :)

Nohut oda; inşallah canım yapımı kolay ve feyifli :)

Chilek; bu en kolaylarından sanırım, orada çeşitleri gördükçe ilerletmek istedim :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Guzel olacagina eminim:) yapilan isleri sevmeme ragmen bu tip aktiviteler sanki hic benlik degil gibi hissediyorum. O yuzden dedigim gibi baskasinin emeklerine bakarak doyuruyorum goz zevkimi:) o yuzden 4 gozle seninkini bekliyorum ;))

Yeşim dedi ki...

Çok güzelmiş tatlım bitmiş halini de koy mutlaka :) Sen hep iste tatlım :)

Hande dedi ki...

Selincim; bende eskiden örgüyü hiç sevmezdima am şimdi akşamları vakit buldukça örüyorum. Biraz değişiklik olsun diye buna başaldım .))

Yeşimcim; bundan sonra istediklerimin olmasını bekliycemcanım :))

Meyra dedi ki...

annem lisedeyken zorla bana seccade yaptırmıştı etaminden.Şimdi bişeyler yapayım diyorum nasıl kızıyor banamıydı garezin diye:))
bitmişini merakla bekliyorum Handecim pek ciciymiş uzun günün kârı olmuş sana;)

Hande dedi ki...

Meyracım; anneler biliyor herşeyin sırası geliyor demek :)) ben hep sevdima ma hiç yapma merakım olmamıştı canım. Bakalım bunun bitmişini merak ediyorum :)

didem dedi ki...

Cok guzel bir hobi. Eskiden cok yapardim. Nasil oldu?

Hande dedi ki...

Didemcim, aa neden bıraktın? çok zevkliymiş. Ben henüz yarısındayım :)