22 Şubat 2012 Çarşamba

En Kullanışlı Rende...


Havuç ve lahana salatasına bayılsamda rendelemek işin içine girince yemesemde olur tavrındaydım. En güzeli bu işi aşkıma devretmek oldu, zahmet çekmeden keyifle yemek için yapılacak en doğru hareketti. Hatta daha öncesindede pratik rendeyi bulunca yazmıştım ama oda bilek yoruyordu. Sonunda en iyisini buldum :) Moulinex Fresh Express'in reklamlarını görünce acaba nasıldır diye merak ederken, ablama gittiğimde onda gördüm memnun olduğunu görünce bizim evde de yerini aldı.


Artık salatayı hazırlamak keyifli vede hızlı, yıkanması gereken fazla aparat olmamasıda çok daha kullanışlı olmasını sağlamış. Farklı rende seçenekleri ile herşeyi rendelemek mümkün. Ablam çukulata ve peynir rendelemede da başarılı olduğunu söyledi. Ben şimdilik sadece havuç ve lahanayı denedim. Lahanayı az az koymak gerekiyor,fazla koyunca biraz zorlandı. Kutusundan çıkan  tarif kitabıda bonusu oldu.


Rendelemekten kurtulmak istiyorsanız tavsiye ederim. Biraz reklamvari bir post oldu ama niyetim rende çilesine derman olmak :)) Makina hediye ama firmadan değil kayınvaldemden, yani memnuniyetim  hediye olmasına bağlı değil :)))


11 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Şu ara en çok merak ettiğim ürün ,hele ki böyle memnuniyetler duyunca daha da merak ediyorum. En kısa zamanda alınacaklar listeme ekledim :)

Meyra dedi ki...

özellikle rende yaparken kırılan tırnaklarıma üzülürüm ve küçük parmak kaptırmalarına:)
sanırım ben rende kullanma fukarasıyım canım:)

cafenoHut dedi ki...

Dur ben de bir araştırayım şunu, gerçi şu sıralar kardeşimle hiç bir şey almamak üzere sözleştik ama araştırmaktan zarar gelmez:)

Unknown dedi ki...

çok güzelmiş.güle güle kullan.tavsiye edip paylaştığın için sağol

Hande dedi ki...

Damlacım; bizim evde ehr akşam kullanılıyor, eminim çok memnun kalırsın :)

Meyracım; canım bende öyle parmaklarımmutlaka çizilir ama al bak sende kurtul :)

Cafenohut; canım bizler için öyle bir söz tutmak zor :))

Derya; rica ederim, memnun kaldıklarımı yazmaya çalışıyorum :)

didem dedi ki...

Rende hem zor hem zahmetlidir harika olmus makinasini yapmalari. Hic gormemistim.

zizim bizim dedi ki...

tam bir rende kullanma özürlüyüm! bir de parçaları yıkamaya üşendiğimden böyle aletleri kullanmam. ama az parça var demişsin, denemeye değer. bu sayede salata yeriz belki :))

Hande dedi ki...

Didemcim, sırf reneleme işlemi yüzünden salata yapmadığım olurdu canım. Bu çok iyi.

Zizim bizim; fazla aparat olunca insanı çok üşendiriyor. Ama bunda öyle sorun yok canım, bizde her akşam salata var :)

Adsız dedi ki...

Süper bir alet her eve lazım bence.Soğanları da yarım ay yapıyor turpları doğruyor.Çok pratik bizde çok severek kullanıyoruz.Parmaklarımı rendelemekten kurtuldum bunun sayesinde.

FERİDECO dedi ki...

Son zamanlarda internet online alışverişlerde çok araştırdım rende seçeneklerini hatta elektirikli olmayan türleri yani manuel kollu olanlarını takip ettim ancak hala karar veremedim,çünkü elektrik kablolarından bıktım:)bakıcam artık sizin bu ürünle ilgili yorumlarınız da güzel

Hande dedi ki...

Feridecco; manuel bir rende denemiştim, oda kolu yoruyor. Bence kabloyu hiç dert etme bu çok pratik, 2 dakkada salata hazır :)