3 Şubat 2012 Cuma

Yardımlaşmak



Hafta sonu tatili için planlarımızı yapıp sabırsızlıkla gelmesini bekliyoruz. Cuma sabahı ile bizi güzel bir telaş sarıyor. Bu hafta sonu planlarınızdan küçük bir süreyi çalmak istiyorum. Kütüphanenizin başında biraz vakit geçirip kitap ayırabilir misiniz? Sebebine gelirsek; bu hafta içersinde  bana gelen bir yorumda çok güzel bir projeden bahsediliyordu. Köy okuluna kurulucak kütüphaneyi oluşturmak için bizlerden destek bekliyorlar.

Konu ile ilgili detaylara bu linkten ulaşabilirsiniz. Ne kadar çok kişiye duyurabilirsek kütüphaneleri o o kadar  güzel olur :)

Hepimiz için bol keyifli, neşeli bir hafta sonu diliyorum :))

6 yorum:

Saadet dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım...

anne eli gibi dedi ki...

bu projeyi bir arkadaşımda daha okumuştum,okullar açılsın ilk fırsatta bende kütüphanemi kontrol edeceğim,iyi haftalar..

Hande dedi ki...

Saadet; çok güzel düşünülmüş. Bizede destek olmak ve daha çok kişiye duyurmak düşüyor.

Anne eli gibi; çok güzel olur, iyi haftalar :)

Syhn dedi ki...

kesinlikle tam destek!

Meyra dedi ki...

print edip panoya asıyorum hemen malum işyeri kalabalık bikaç kişi bile duysa, el atsa yeter.Bizim kızlar ayırmıştı geçengün bir blogda daha duymuştum, duyarlı arkadaşım yazıncada duyurmak şart oldu bana.

Hande dedi ki...

Seyhancım; evet canım :)

Meyracım; kalabalık işyerinde çalışmanın bir faydasıda bu sanırım :))Mutlaka yardım ecdecek birileri olur :))