24 Şubat 2012 Cuma

Okuyamadığım Bloglar

Bu sorun sadece bende mi bilmiyorum ama severek takip ettiğim http://keskegercekolsa.blogspot.com/ ve http://kaymaklikadayif.blogspot.com/ kumanda panelinden tıkladığımda sayfaları açılıyor ama yazı gözükmüyor.  Her blogda olmadığı için sanırım genel bir problem değil ama sevdiğim blogları okuyamamak kötü. Bir çözümü olan var mıdır?

Birde takipe alan bloglara bakmak istediğimde bazılarının profilinde blog adresleri yazmıyor. Bu sanırım kişisel tercihleri ama sayfalarına ulaşamamak bence kötü.

Haftanın sorunlarını sıraladıktan sonra işe dönüp bügün çabuk geçmesini diliyorum. Çok güzel bir haftasonu bizim olsun :)

8 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Handecim neden öyle oluyor acaba ,bak çok merak ettim şimdi daha önce hiç bu sorunu yaşıyorum diyen olmamıştı. Umarım birileri yardımcı olur konuya. Takip edeceğim.

Meyra dedi ki...

canım ben iki blogada girebiliyorum,bazen bende bu sorunla karşılaşıyorum.Takip listenden çıkartıp tekrar eklemeyi deneyince düzeliyor bilgin olsun bir dene bakalım.
güzel keyifli bir hafta sonu olsun:)

annesiningülü dedi ki...

bende ikisi de açılıyor sorunsuz canım.
güzel olsun hafta sonumuz, kesinlikle :)))

Unknown dedi ki...

Aynen bugün hepimiz için çabuk geçsin ve güzel haftasonu geçirelim inşallah.kendine iyi bak

Hande dedi ki...

Damlacım, bu aksilik sırf bende var sanırım :(

Meyracım; canım deniyim bende inşallah düzelir. İyi hafta sonları tatlım :)

Baharcım; sorun bende sanırım. Bol gezmeli olsun canım :)

Deryacım; son bir saat kaldı, özgürlüğe kavuşuyoruz :)

didem dedi ki...

Herhalde gecici birsey. Bana da oluyor bazen. En kotusu de ismi degismis olan ve bulamadigim bloglar var:(

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Beni unuttun sanmıştım:(( neden böyle oluyor acaba.ayrı bir yerden benim blogu açıp linki eklesen nasıl olur ki hiç de anlamam bu işlerden .Sen beni izle yeter ki sana özel mail atarım:))) sahi bir sil yeniden ekle belki işe yarar öperim:))

Hande dedi ki...

Didemcim; benim sorun ofisteki bilgisayardaymış. nedense bazılarını açmıyor :(

Kaymaklı Kadayıf; canım unuturmuyum hiç. Ama olayı şimdi çözdüm. Evdeki laptondan denedim ve açıldı. Artk akşamları evden takip edicem :)