24 Aralık 2010 Cuma

Tatiller



Hani hep derler ya "Türk milleti kadar tatil yapan başka millet yok, tatil günlerimiz çok fazla" diye. Bence yanlış. Bu hafta başından itibaren  noel ve yeni yıl tebriği nedeni ile yurtdışına 1800 tane mail gönderdik. Bunların yarısından fazlasından "tatil nedeni ile 22 Aralık - 5 Ocak arası ofis dışındayım" diye otomatik cevaplama geldi. Paskalyaları var yine tatil. Resmi tatilleri var.  Gene biz öndeyiz derseniz, daha bitmedi Italyada Ağustos Ayı'nda şirketlerin çoğunluğu 1 ay tatil yapıyor. Bazı acentalar nöbetçi bırakıyor çoğu ise tamamen kapalı.

Kendi tatillerimizde onların beklediği acil teklifler var ise gene çalışıyoruz. Bu durumda ülkemizde en az tatil yapanlardan biri oluyorum :(

Arife günü ve bayramın son günü çalışmış biri olarak onların tatilinden bir gün yararlansaydım, bugünlük noel tatilim olsaydı, haftasonuna erken başlasaydım çok mutlu olurdum.

Bu vesile ile bayramı olanlara Mutlu Noeller ve herkeze tatlı haftasonları dilerim.

Fotoğraf netten. Ama adresi hatırlamıyorum :(

5 yorum:

Adsız dedi ki...

katiliyorum ,bizim ulkemizden daha cokkk tatil yapan ulkeler var :) ustelik adamlara ulasmak imkansiz oluyor..

Hande dedi ki...

Evet canım tatile girdiklerinde yanıt bekleyen mailler falan umurlarında olmuyor :)

Meyra dedi ki...

evt yaa italyanların siestası bile tatil,günün kaç saati çalışıyolar keyif erbabı bu yabancılar:)) bide bizim adımızı çıkarmışlar:)
paskalyası,cadıları,noeli offf offf bizde niye yokk:(((

Zeynep'in Evi dedi ki...

hande kesinlikle haklısın bizim de var evet ama onlarında ıvırı zıvırı çok paskalya tatili cadılar bayramı yok noel o bu şu derken çok sık tatilyapıyorlar..bizde öğretmenlerin tatili çok:)

Hande dedi ki...

Meyracım, arada hatırlayamadığım resmi tatilleride oluyor. Bizede özenmek düşüyor :(

Zeynepcim, öğretmenlerin en çok kıskandığım yönü tatiller. Ama bir şey öğretmeye ek olarak o çocuk sesine dayabilmenin karşılığında tatil sonsuz hakkınız :)