6 Aralık 2010 Pazartesi

Av Mevsimi



Cuma akşamı bir ilk yaşadım, Yataş sözünde durup köşeyi getirdi. Bunu kutlayalım deyip sinemaya gittik. Av Mevsimi'nin fragmanları hoşuma gitmişti, Şener Şen, Çetin Tekindor, Cem Yılmaz hepsi birarada.

Maalesef umduğumu bulamadım. Polisiye filmlerde başarılı olamıyoruz. Konusu yavaş ilerleyen, sonunu tahmin edebildiğiniz bir film olmuş. Şener Şen'in oynadığı karakter cinayet masasında görevli bir amirden ziyade, masa başında çalışan vasat bir memura benziyordu. Cem Yılmaz'ın söylediği lazca şarkı diğerlerinin ritmleri ve eşliği ile güzeldi. Kötü bir film değil ama kaçırılmayacak bir film de değil. Herkeze iyi haftalar dilerim

8 yorum:

Adsız dedi ki...

gitmeyi planladığım bir filmdi ama isteğimi yitirdim biranda :S

Meyra dedi ki...

handecim şener şen hayranıyımdır merak ediyorum doğrusu bu hafta muhakkak gidicem :)) ama umduğunu bulamadığına üzüldüm oysaki ben çok ümitliydim bu filmden nesee gidince görücem;)

Adsız dedi ki...

Handecim ben de dün gittim filme. Evet katilin kim oldugunu daha ilk yarının sonunda anlıyorsun, temposu yavas. Hatta kurguda sorunlar da var ama sırf Şener Şen, Cem Yılmaz ve Çetin Tekindor'un oyunculuklarını görmek ve son sahnede Şener Şen ile Çetin Tekindor'un arasında geçen diyalogları dinlemek için bile gidilir. Sana da iyi haftalar canım.

Hande dedi ki...

Enk, canım izle bence. Ben umduğumu bulamadım belki sen beğenirsin.

Meyracım, gereksiz uzatmışlar filmi o yüzden vasat olmuş. Ama izlemeye değer.

Ececim, oyunculuklarına sözüm yok tabi.Sadece Şener Şen'in oynadığı karakteri sevemedim. Fragman etkileyiciydi, bu oyuncularıda görünce beklenti yüksek oluyor. Filmi gereksiz uzatmasaymışlar daha iyi olabilirdi.

Ayla dedi ki...

Bende gitmek istiyordum ama ablamda gidince çok iyi diyemem çok da kötü değildi eh işte dedi,birkaç kişiden daha duydum ejleri siz de öyle yazınca bir daha düşüneyim dedim kendi kendime

Filiz dedi ki...

biz de fragmanını beğenmiştik,gitmeyi düşünüyorduk ama bak şimdi hevesim kaçtı:)

annesiningülü dedi ki...

bende çok merak ediyordum canım ama şimdi geçti merakım.. yine izlerim ama acele etmem

Hande dedi ki...

Ayla, salondan çıkarken tepkiler benzerdi. Kötü bir film değil ama eksikleri var.

Filizcim, üzüldüm hevesinin kaçmasına. İzle canım, belki seversiniz siz. Bende keşke izlemeseydim diye düşünmüyorum, çok iyi değildi sadece.

Baharcım, merakla bekleyip, vizyona girdiği gün izledim. Fragman güzel olunca, film çok iyidir diye düşünmüştüm. Başka bir filme artık :)