21 Aralık 2010 Salı

Mutluluk Sebebi Bir Tavla

Babannem bize tavla, okey ve iskambil oyunlarını öğretmişti. Oynamasınızda bilin, lazım olur arkadaşlarınız oynarken bilmiyorum demeyin derdi. Babannem aslında namazında niyazında başartülü biridir. Aynı zamanda eğitimli ve moderndi . Hatta süslü boneleri bile o buldu sanırım. Özel davetlerde o kadar süslü boneler takardıki herkez hayran kalırdı.

Ben oyunların hepsini sevdim ama tavla en sevdiğim. Fakat eşimi çoğunlukla yendiğim için oynamayı tercih etmiyordu. Karikatürdeki kadar tepki vermiyordu tabi :) Bizde emanaten bir tavla vardı, sonra sahibi geri aldı. 2 yılın sonunda ısrarlarıma dayanamayıp yeni tavla almış. Bir tavla insanı bu kadar mı mutlu eder? Beni çok mutlu etti :))  Ama sıkılmasın diye devamlı yenmeyeceğim ki, oynamaktan vazgeçmesin :)

6 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Ben de çok severim tavla oynamayı :) güzel vakit geçirtir gerçekten de :)

Adsız dedi ki...

ne guldum :) tavla gercekten cok eglenceli bir oyun. bende esimi hep yeniyorum biz surekli yaziyoruz skoru o dahada zevkli oluyor :)) hic unutmuyoruz yani oda resimdeki gibi tepki vermiyr ama beni kiskirtarak hirsini aliyor :)

Hande dedi ki...

Selincim, arkadaşlarla kendi aramızda turnuva düzenliyorduk. çok zevkli olıyor :)

Enk, canım skor yazmak benim eşimin hoşuna gitmez sonuç malum :)) gerçi ben biraz ballıyım aybederken kazandığım çok olur :)

Adsız dedi ki...

benim esiminde hosuna gitmiyor ama ben unutmemek icin yaziyorum ,bende tam kaybederken cift atip son dk yeniyorum vee ona daha cok cildiriyor :))

Meyra dedi ki...

en zevk aldığım oyundur keyfine diyecek yoktur:) ama ben eşimi yenemiyorum ne yapcaz çok pis oynuyor:((

Hande dedi ki...

Enk, güzel fikirmiş, ondan saklı bende not alıyım artık :)

Meyracım, ama bak sen arada yenilsende seviyorsun. Mızıkçılık erkeklere has demek. Kaybedince oynamak istemiyorlar :)