31 Aralık 2010 Cuma

Daisy Özleyince



1 haftadır eşim geç geliyor olunca bende çoğu akşam anneme, teyzeme gittim. biz evde olmayınca Daisy'de babannesinde kaldı. Bu sabah onu eve getirdim. Beni görünce çıldırdı tabi, kucağımdan inmedi, onu bırakıcam endişesi eve gelene kadar geçmedi. Gerçi yarım saatlik bir ayrılıkda bile tekrar görünce aynı tepkileri veriyor :) bu sefer biraz daha fazlaydı.

Bende onu özlemişim evdeki varlığına alışınca , boş minderini görmek tuhaf oluyor. Aslında benim için köpekle yaşamak biraz zor. Ekmeği elledikten sonra bile el yıkayan biri olunca ona her dokunuş sonrası el yıkıyorum, mutfağa sokmuyorum falan. Ama onun karşılıksız sevgisi herşeye bedel.

Yeni yıla temiz girmek istedi, hemen yıkadım, oda tertemiz bir yıl geçirecek bu sene :)

7 yorum:

annesiningülü dedi ki...

ÇOK TATLI AMA :D

Filiz dedi ki...

benim de eskiden kedim vardı..evden kaçana kadar tam üç sene baktım.inanılmaz keyifliydi..kedileri çok severim zaten.onunla hatırlayınca inanılmaz mutlu olduğum çok anım var..,mesela yıkanmayı hiç sevmezdi..ama ben kumunu sık sık değiştirsem de yine de içim rahat etmezdi,sık sık ayaklarını,bazen de tüm vücudunu yıkardım:)onu yıkayana kadar ben de sırılsıklam olurdum:))
senin köpeğin de çok şekermiş canım..çok hisli oluyorlar,bilirim..mutlu,huzurlu,sağlıklı bir yıl dilerim canım:)Allah ağzınızın tadını bozmasın:))sevgiler

Hande dedi ki...

Baharcım, daisy ıslakkende kuruykende hep şebek :)

Filizcim, kedi boyutunda köpeğim var ama ben kedilerden çooook korkuyorum. kaldırımda karşılaşınca yolumu değiştirmişliğim bile var :( ama ikiside ev için ideal hayvanlar.

Sanada güzel bir yıl diliyorum canım.

Meyra dedi ki...

ay ben çok sevdim daisyi:)) canım sevdiklerin hep mutlu hep sağlıklı hep enerjik seneler geçirmeni dilerim... sevgiler

Hande dedi ki...

Meyracım, enerjik girdik yeni yıla, devamıda böyle enerjik olur inşallah :)

nihalasli dedi ki...

Bu cirkin seyi ben bole sika sika severim:)Temizlenmis ohhh
Guzel bir yil diliyorum canim..

Hande dedi ki...

Nihalaslı, canım sanada çok güzel bir yıl diliyorum. Daisy çok memnun olur, hiç bıkmadığı şey; sevilmek ve kucakta oturmak :)