3 Aralık 2010 Cuma

Cuma'nın Beklentisi


Bugün Cuma son iş günü olmasının yanı sıra bugünün bir güzelliği daha var. Uzun zamandır oturma odası için köşe koltuk arıyordum. İstediğime en yakın olanı Yataş'da buldum. Bu akşam üzeri getirecekler. Tabi bu konularda pek şansım yoktur, söyledikleri günde getirmezler. İnşallah bu sefer yanılırım hafta sonuna köşemizle gireriz. Kahverengi tonlarında aldım, üstünü turkuaz yastıklarla süsleyeceğim. İki rengin uyumuna bayılıyorum. Haftasonu alışveriş zamanı olacak :)

 Herkeze tatlı haftasonları dilerim.

9 yorum:

Meyra dedi ki...

karikatür süper:))
köşenizde hayırlı olsun;)
artık bi postu haketti;)

Selin Ergeçer dedi ki...

Handecim güle güle kullan.Bu renklere ben de bayılırım,kesin çok güzel olacak :) iyi haftasonları :)

sünter dedi ki...

Güle güle kullan koltuklarini. O iki rengin uyumu harika gercekten.
Garantisi kac yil?:))))

CherrybLossomgirL dedi ki...

kahverengi ve turkuaz :) süper seçim
güle güle kullanın

fatoş dedi ki...

güle güle OTURUN :)

Hande dedi ki...

Meyracım teşekkürler, gelsin hazırlarım bir tane :)

Selincim; istediğin tonda yastık bulursam güzel olucak, :) iyi tatiller canım.

Sünter abla, teşekkür ederim. Unutmuşum sormayı,getirdiklerinde sorarım artık :)

Hande dedi ki...

Cherryblossomgirl, canım teşekkür ederim :)

Fatoşcum teşekkürler :)

defne dedi ki...

ohh hayırlı olsun :)

Hande dedi ki...

Defnecim teşekkürler :)