30 Aralık 2010 Perşembe

2011

Hafta içi günler çabuk geçsin istiyorum, haftasonuna ulaşmak için 5 günü hiçe sayıyorum. Yaşadığım her günün hakkını vermemek bu olsa gerek. Günleri sayarken bir yıl daha geçti.

2009 ilk gününden itibaren iyi bir yıl olmamıştı, 2010'a mutlu girdim beklentilerim çoktu, çoğunu verdi. Bu yıl ise yeni yıl heyecanını yaşayamıyorum.  Melankolik ruh halimden biran önce kurtulmam gerek, bütün bir yılı böyle geçirmek istemiyorum.

Geçen sene arkadaşlarımız bizdeydi, 12 kişiydik, kalabalık ve eğlenceli bir gece olmuştu. Yılbaşı her sene farklı geçiyor bizde, bazen ev daveti, bazen bir barda, bazen otelde yemekde, 2 seferde  11:30 da eşim uyumuşdu. Bu senede çok yoğunlar, 1 haftadır işten gece 12 gibi geliyor. ben sıkıldım diye yılbaşında dışarı çıkalım diyor. Ama ben de  pek istek yok. Dışarda veya evde yeni yıla beraber girelim yeter.

Herkeze sağlıklı, mutlu, dileklerinin gerçekleşeceği iyi bir yıl diliyorum.

9 yorum:

NiLaY dedi ki...

eğlenceli geçecek bir yılbaşıyla sağlıklı ve mutlu bir yıla girersin canım inşallah :)

Adsız dedi ki...

Handecim - sana da iyi yıllar... hemen sıyrıl o hallerden :) melankoli de neymiş yılın son günüüüü ?

defne dedi ki...

sana da iyi yıllar handecimm :)

Hande dedi ki...

Nilaycım, canım teşekkürler. Güzel bir sene diliyorum sana :)

Ececim, haklısın canım bugün geçer diye umuyorum. İyi seneler canım :)

Defnecim, teşekkürler canım :)

annesiningülü dedi ki...

Güzel bir yılbaşı kutlaması diliyorum canım sana ;)
iyi seneler şimdiden :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Canim umarim bir an evvel yeni yil coskusuna girersin zira seneye nasil girersen oyle gecer ;)) iyi mutlu saglikli neseli senelere :))

Hande dedi ki...

Baharcım, canım Yağmur'u ve seni öpüyorum. iyi seneler canım.

Selincim, bugün tatil olunca düzeldim sanki iyi giricem inşallah :) Güzel bir sene diliyorum canım.

çeşnici Handan dedi ki...

Sağlıklı ve güzel bir yıl dilerim.

Hande dedi ki...

Handan, teşekkürler sanada mutlu bir yıl dilerim :)