16 Mart 2010 Salı

Yeniden Öğrenci Olmak




7 yıl önce son finalllere çalışırken bitti artık bir daha ders yok demiştim. Hatta beynimi nasıl şartlandırdıysam çalışmamaya ehliyet sınavı için çalışırken bile zorlanmıştım. Gerçi genede yazılı sınavdan 95 ile geçmiştim :)

Şimdi tekrardan öğrenci olduk eşimle. Ani bir kararla KPSS sınavına hazırlanmaya karar verdik ve bir kursa yazıldık. Dün dersler başladı. Hafta içi 3 gün 19:00 - 22:00 arası dersimiz var. Okul yıllarıma geri döndüm, bugün renkli defter, renkli kalemler alıp notları renklendiricem.

İş, ev derken kendime zor vakit ayırıyorudm, birde dersler eklenince nasıl olucak bakalım. Ama Temmuz'a kadar idare edeceğiz artık. Ben işimi seviyorum ama krizden en çok etkilenen sektörlerden biride turizm. Geçen sene iş olmayınca yarım maaş ile yarı zamanlı çalışmaya başlamıştık. Ekim ayında yeni grupla normale döndük. Ama şuan hala durgun işler. Bu durum ister istemez yine maaş kesintisi olursa diye bir sıkıntı yaratıyor. Yeni iş de baktım ama bana göre bişey yoktu.

Kısmet bakalım iyi bir puan alırsam, iyi bir memurluk olursa başvururum. İşler düzelirse kendi işime devam ederim. Bu arada da  kısa süreli bir öğrencilik yaşamış olurum.

5 yorum:

NiLaY dedi ki...

cok guzel bir atilim yapmissin bence Hande. hakkinda hayirlisi olsun, kriz turizm gibi daha bircok sektoru vurdu, sektorler yeni yeni toparlanmaya calisiyor.. herkes bir arayista dilerim gonlune gore bir isin olur :) sevgiler..

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben de her yıl aksatmadan giriyorum kpss'ye:) başarılar ve kolaylıklar diliyorum handecim sana..

Hande dedi ki...

Nilay'cım maalesef öyle düzeldi derken, kuş gribi, domuz gribi vb bişey çıkıyor gene grup iptalleri başlıyor. çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.

Zeynep'cim temmuz da aynı heyecanı yaşayacağız demek ki :) sanada başarılar dilerim

http://hayatiminrenkleri.blogspot.com/ dedi ki...

biraz vakit konusunda zorlasa da bir amaç için olduğundan iyi gelecektir hande, hadi hayırlısı o zaman sizin için :))

Hande dedi ki...

teşekkürler Burcu'cum umarım sonunda güzel bir puan alıp iyi değerlendirebiliriz.