22 Mart 2010 Pazartesi

Haftasonu

Üç aydır her cuma gittiğimiz tiyatronun yerini artık  kurs aldı. Cumarteside arkadaş ziyaretine gidince bu hafta yeni oyun izleyemedik. Bir önceki yazımın üstüne denk geldiği için yazmadan geçemeyeceğim. 4 aylık yeni evli çiftimiz, ev iş güç arasında hayatın monotonlaştığından bahsediyordu. 4 ay  böyle düşünmeye  başlamak için çor erken geldi bana. Umarım düzelirler.

 Pazar günü 13:00'den 19:00'a kadar ders çalıştık. Güzel güneşli havaya inat hiç sıkılmadan çalışabildik.

Ben okuldada ÖSS için gittiğim kursda da dersde çok sıkılırdım. Dersin yarısını başka şeylerle uğraşarak geçirirdim. Şimdi ise sıkılmak bir yana dersin nasıl geçtiğini anlamıyorum. Hatta hiç sevmediğim coğrafyayı bile sevmeye başladım. Bu durum 29 yaşın verdiği bir olgunluk mu yoksa kursun parasını kendimizin ödemesinden mi kaynaklanıyor bilmiyorum :)

4 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

korktum ben şimdi 4 ayda bu hissedilir mi normal değil diğmi:(

Hande dedi ki...

Normal değiller canım, sen korkma, bu kadar kısa sürede sıkılan bir çifti bende ilk defa gördüm. Nadir görünen bir kötü örnek :)

asmabahce dedi ki...

ÖSS dönemi ben de çok sıkılırdım ama sonra gittiklerimden hakkaten büyüdüğümüzden heralde hiç sıkılmadım:) e tabi pararnın cebimizden çıkmasının da etkisi vardır:)

Hande dedi ki...

sorumsuz bir çocuk değildim ama kendi paramız olunca daha çok kıymet biliyoruz galiba :)