19 Mart 2010 Cuma

Süpriz



Her cuma sabahı neşeli uyanmama ek olarak bu sabah aşkım neşeme sevinç de kattı. Dün akşam küçük bir kırgınlık yaşamaştık. Sabah kalktım elimi yüzü yıkamak için banyoya gittiğimde 20 kadar post-it vardı. Her biri belli bir sırayı takip eden üstünde güzel notların olduğu yazılar.

Benim aşkım böyledir zaten, beni kırsada sonra ben haklıysam, kendi düşündüğü zaman farkına varır ve gönlümü alır. Bizde inat yoktur, kavga asla olmaz. Kırgınlıklar ve ufak çaplı tartışmalar olur sadece. Geri dönüşü olmayan ağır sözler söylenmez asla. Bu yüzden, 3 yıl flört + 7 yıl evlilik toplamda 10 yıllık bir ilişki olmasına rağmen, arkadaşlarımız hala ilk günkü gibi olduğumuzu düşünürler. Kendinize uyan birini bulduğunuz zaman aşk hiç bir zaman bitmez bence.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

okurken ayyyyyyyyyy dedim :)
maşallah size mutluluğunuz da aşkınız da daim olsun :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

ne güzel seninle birlikte ben de mutlu oldum..imrendim maşallah diyorum:)

Hande dedi ki...

teşekkürler Funda'cım hepimiz aşkı, mutluluğu hiç kaybetmeyiz inşallah.

Zeynep'cim evlilik öncesi kötü örnekler bazen insanı korkutabiliyor. ama doğru insanı bulduğunda evlilik hiç monotonlaşmıyor. inşallah sende çok mutlu olursun.

Adsız dedi ki...

Allahım , bu ne güzel bir süpriz oldu karıcım. Utanmadım desem de yalan olur vallahi. Böyle yayınlanmış ve afişe olmuş hissettim .

Ama ne olsun kocan seni seviyor. Senin onu sevdiğin sürece de sevmeye devam edecek.

Yaşar Öztürk

NiLaY dedi ki...

valla bende masallah diyorum ve ornek olmasi acisindan bu postu hemen kocise gonderiyorum :)) allah agiz tadinizi bozmasin canim

Hande dedi ki...

Amin Nilay'cım. o zaman sende yakında bir süprizle karşılaşıcan demek :))

Hande dedi ki...

Aşkım sen böyle devam ettikçe ben seni hep seveceğim :))

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne güzel bunca zamandır aynı heyecanı korumanız, nazar değmesin :))

Hande dedi ki...

Teşekkürler Burcu'cum, "amin" diyorum. hiç kimsenin mutluluğu bozulmaz inşallah

janel dedi ki...

Ne tatli :)
Ayrica sana katiliyorum eger yasanilan sey gercekten asksa hicbir zaman bitmez.

Hande dedi ki...

evet canım bu zamanda aşk yok diyenler yanılıyor. çevremde de bir sürü örneği var :)