28 Mart 2010 Pazar

Internet Bağımlılığı


Internetten uzak iki gün iyi geldi. Bol gezmeli, yüzyüze iletişimli aileli, arkadaşlı güzel bir hafta sonuydu. Bazen böyle kısa da olsa uzak kalmak iyi oluyor sanki. Bütün gün bilgisayar başında eve gelince ilk iş laptopun açılması. Arada bakmasak bile yatana kadar laptopun kapanmaması düşününce kötü gibi sanki. 

Evlendendiğimizde ( 2003'de ) evde internet bağlantısına gerek olmadığını düşünmüştük, 2 yıl sonra birşey merak ettiğimizde falan bak şimdi internet olsa bakardık deyip, sınırlı bağlattık. 1 yıl sonrada kota devamlı aşmaya başlayınca sınırsıza geçtik. Şimdilik telefondan internete bağlanmıyorum, gereksiz geliyor, ama yakında oda gerekli gelmeye başlar :) Ama iki günde bile özlemişim.


P.S resim alakasız ama çiçek görmek istedim sayfamda :)

6 yorum:

asmabahce dedi ki...

İnternet hele de telefonda da olunca korkunç bir bağımlılık oluyor maalesef... Artık yeni bağımlılıklarımız var.

Hande dedi ki...

neyseki ben telefondan bağlanmaya başlamadım henüz :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

bende h.sonları molada oluyorum genellikle kesinlikle bağımlı hale geliyorz

Hande dedi ki...

en iyisini yapıyorsun canım, arada uzak kalmak gerekli bencede.

stuven dedi ki...

ara sıra uzak kalmayı uygulayan biri olarak diyebilirim ki iyi geliyor:)

Hande dedi ki...

öyle bir alışmışızki ayrı kalabilmek bile başarı oluyor artık :)