9 Mart 2010 Salı

Mutfaktaki Yardımcılar


Mutfaktaki son favorilerim

1) Moulinex home bread xxl: Geçen sene almaya karar verdiğimde internetten araştırmıştım. İyi yorumların yanı sıra, kabarmıyor, pişirmiyor gibi kötü yorumlarda vardı. İyi yorumlara güvenerek aldım ve ilk ekmeğimden itibaren hepsi çok güzel oldu. Makinanın ekmeğinin tadına vardıktan sonra, dışarıdan sadece mecbur kaldığımda ekmek almaya başladım

2) Sinbo katı meyve sıkıcağı: Alalı 1 ay kadar oldu. Uzun süredir almak istiyordum ama iyi sıkmıyor, aparatların temizliği zor gibi yorumlar yüzünden kararsızdım. Babannemi ziyarete gittiğimde Sinbo'yu görünce hemen denedim, babannem çok memnundu, bende temizliğinin o kadarda zor olmadığını görmüş oldum. Ertesi gün hemen gidip aldık. Fiyatı da diğerlerine göre çok uygun. Artık her akşam taze meyve suyu içebiliyoruz

4 yorum:

ceydabural dedi ki...

inanmıyorum bende de bu ekmek yapma makinasından var halam ev hediyesi getirmişti ama ben yapamıyorum tutmuyo kaç defa denedim içi pişmiyor
nasıl mutlu oldum sende gördüğüme bana tarif verirmisin :)

Hande dedi ki...

Ceyda'cım bizim en çok beğendiğimiz sütlü ekmek.Ölçüler aklımda değil akşam tarifini yazarım. Öncelikle mutfak tartısı şart,tarifler genelde gr ile. güzel bir ekmek pişirdikten sonra eminim sende vazgeçemiyceksin

sinem dedi ki...

bende ekmek makinası almayı düşünenlerden ama kararsız olanlardan şimdi yine almak yönü ağır basıyor :))
iyi günlerde kullan....

Hande dedi ki...

teşekkürler Sinem'cim. Kötü yorumlara aldanma bence, ben çok memnunum