11 Mart 2010 Perşembe

Sil Baştan



43 yaşındasınız, evliliğiniz heyacınını yitimiş, kariyeriniz istediğiniz gibi değil, maddi sıkıntılar var ve ölüyorsunuz.  Ama hayat bitmiyor 18 yaşında üniversite yurdunda ki yatağınızda gözlerinizi tekrar hayata açıyorsunuz. Ve kitap böyle başlıyor.

Kitap beni  düşündürdü. Tekrar 18 yaşına dönmek önceki seçimlerimin sonuçlarını bilerek 2. şansımı nasıl değerlendirirdim. Vazgeçmeyeceğim tek şey eşimle evlenmek olurdu.Sınırsız kez tekrar yaşasam her seferinde onunla birlikte olmayı seçerdim.  Ama diğer konularda farklı davranırdım sanırım. Mesela aynı bölümde daha iyi bir okula giderdim, okul sonrası yurt dışında staj yapardım, babannemden dikiş konusunda herşeyi öğrenirdim. Daha küçük yaşda dünyaya geri dönsem, buz pateni ve binicilikte profosyonelleşmek isterdim. Bu liste uzar gider aslında, 2. şans iyi olurdu bence.

2 yorum:

lolipu dedi ki...

merak ettim bu kitabı şimdi. Okunacaklar listesine almalı:)

Hande dedi ki...

sonrasında güzel hayallere dalmak için bile yeterli okumak :))