14 Mart 2012 Çarşamba

Love



English Home'un önünden geçerken love vitrinden bana göz kırpınca, hemen içeriye girip onu alıp yoluma öyle devam ettim. Ofisten çıkınca 50 m ileride bu mağazanın olması da benim şansım,  hergün uğramasam bile vitrinine göz atmak yetiyor :) İçeri  girincede orda çiçekli nevresimler, yumuşacık battaniyeler ile süslenmiş yatağa uzanmaktan kendimi zor alıkoyuyorum. Nasılda rahat ve şirin gözüküyor.
  Şimdilik love rafta oturuyor, ama onun için dar raflardan alıp, üstünde duvara yaslayacağım, bunun içinde bir Ikea gezisi şart :)

 


Baykuşları fazla sevmem ama bununla aşk yaşıyorum. Hatta elime alıp bu boyutlarda ama canlı olsan diye aklımdan da geçirdim. Evde pıt pıt yürüdüğünü hayal ediyorumda, çok şeker. Böyle canlanmasını istediğim bir kaç tane daha süsüm var, düşüncesi çok güzel geliyor ama gerçekleşirserse de fazla yaşamam herhalde.

12 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Ben de ne zamandır bir English Home mağazasına uğramadım, aslında uğramasam çok daha iyi ama bünye istiyor işte:)
LOVE harika...

Chilek dedi ki...

Harika! En kısa zamanda ben de alıcam bundan:) Güle güle kullan şekerim:)

Filiz dedi ki...

english home un önünden geçerken herkes aynı hislerle o yataklara bakıyor sanırım:))love yastığın çok şekermiş,çok beğendim.ay o baykuş çok sevimli ama canlansa sevimliliğin yakınından geçmez sanırım:))

Pembe Kabuk dedi ki...

ben de "love"dan istiyorummm...sanırım Eng. Home zamanım geldi :) en son pazar günü gitmiştim gerçi ama... :P

Hande dedi ki...

Cafenohut; canım uzun süre uğramayınca olmuyor, arayı açmadan uğramalı :)

Chilek; canım teşekkürler. almalı canım baktıkça neşe veriyor :)

Filiz; dimi canım yatak resmen çağırıyor :) ama düşünsen zararsız pıtı pıtı evde dolaşıyor :))

Pembe Kabuk; bu sevimliliğe fiyatıda çok uygun :) arayı açmadan sık sık uğramalı :))

Selin Ergeçer dedi ki...

English Home'un ayrı bir havası var :) muhteşem güle güle kullan tatlıcım :))

annesiningülü dedi ki...

Love almalı hemen :D

Hande dedi ki...

Selincim, teşekkürler tatlım :)

Baharcım; bitmeden al canım çok şeker :)

AslıASLI dedi ki...

Bende görmüştüm, çok sevimli bu yastıklar güle güle kullanın. Uzun yıllar Baykuş'lardan hep korktum. Son bir kaç senedir sevmeye başladım :)

Hande dedi ki...

Aslı, teşekkürler :)) banada ürkütücü gelirdi, ama şimdiki figürler daha sevimli :)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

Love yastık harika :)

Hande dedi ki...

Şantiyenin gülü; teşekkürler :)