12 Mart 2012 Pazartesi

İyi Haftalar Olsun


Bu sene yoğun geçen kar yağışından sonra bahara duyduğum özlem arttı.  Çiçeklerin açmasını beklemeden eve baharı getirelim dedim. Gönlüm her hafta taze çiçeklerle vazoyu doldurmayı istesede, bunu uygulamayacağımı bildiğimden şimdilik yapma çiçeklerle idare ediyorum. Gerçeğe yakın görüntüleriyle bu çiçekeleri ben çok sevdim :)



Orda mı dursa, burda mı dursa derken, evin içinde bir süre gezdirdikten sonrada yerini belirledim. baktıkça bana huzur verince, burdada yerini alsın istedim.  Bugün hem pazartesi, hemde yağmur var hava bizi sendroma sokmaya çalışsada, baharı düşünüp canlanalım, iyi haftalar .)

5 yorum:

Hülya dedi ki...

Baktıkça enerji verecek. çok güzel görünüyor :)

Filiz dedi ki...

biz bu sabaha karla uyandık,şok olduk resmen,ne bitmez kışmış yaaa..çiçekler çok güzeller gerçekten,ama ben ısrarla canlısından yanayım:)

annesiningülü dedi ki...

gerçek olmadığına emin misin? :D

Syhn dedi ki...

bi kere çiçekleri ben gerçek zannettim :)))
yapma çiçek sevmem ama gerçekten güzeller.
ve ilk fotografı çok sevdim çok romantik geldi bana..

Hande dedi ki...

Hülya; bende öyle ümit ettim, çok teşekkürler :)

Filizcim; 2 gündür hava buz gibi. Bende canlı çiçekelrden yanayım ama hemn soluyorlar :(

Baharcım; vazoyo su doldursam gerçek diye kandırabilirim .))

Seyhancım; bende sevmem, ilk aldığım yapma çiçek bunalar oldu. Yarı canlılar diyebiliriz :))