5 Mart 2012 Pazartesi

Cennet Gibi




İnşaatı yeni bittiğinde önünden geçerken "buraya kim gelir ki?" demiştim. Sonra açıldıktan sonra tekrar önünden geçtiğimde otaparkın doluluğunu görünce "bu ne kalabalık, burda ne var ki böyle?" demiştim. Sonra ilk defa gittiğimmizde çok ucuz olduğunu gördüm. Pazar günü tekrardan gittik. Bizim gibi Avrupa yakasında oturanlar için biraz uzak olsada senede bir-iki defa gitmeye değer.

O kadar çok mağaza varki hepsine bakmadığımız halde gezmek 5 saatimizi aldı. Fiyatlar çok uygun, mesela Mango'dan aldığım 5 parça kıyafetin ilk etiket fiyatına göre toplam 355 Tl tutarken, sadece 51 TL ödedim :)) sonra sezon başından beri aradığım modeldeki bir eteği 14 TL'ye buldum.  Fiyatlar anlatmakla bitmez, gidip bir bakmanız gerek. 

Şehiriçinde de pek çok outlet avm var ama bence burası daha ucuz. Alışveriş sonrasında,lunaparkda eğlenebilir, pony clu'a geçebilir yada carting de yarışabilirsiniz. Ya da ördekleri izleyerek kahvenizi yudumlayabilirsiniz. Açık alanda olduğu için, sokakda dolaşıyormuşsunuz gibi olması güzel ama yağmurda, karda gidilmez tabi :) Giderseniz yorumlarınız bekliyorum :)

İyi haftalar olsun bize :)

Bu kadar anlatıp ismini yazmamak :(   Alışveriş merkezi Kurtköy'de "Via Port"
Yorumda sorulmasa hala farkında değilim.

*Fotoğraf web sitesinden.

13 yorum:

defne dedi ki...

bir de adını yazsaydıın :)

Unknown dedi ki...

çok güzel biryermiş de nereymiş ki burası :)
Belki Ankara'dan yolumuz buralara düşerse adres bileyim de uğrayayım :)

Hande dedi ki...

Defne; fotoğraftan bulun istedim desemde inanma. Ekledim şimdi Via Port :)

Funda; anlatıpda adının yazılmadığı ilk postdur bu :)) Kurtköy, Pendik'de "Via Port"

annesiningülü dedi ki...

çok uzak ya :)
önünden geçip girmişliğimiz yok hiç.

Selin Ergeçer dedi ki...

hep görüyorum ve duyuyorum ama olası kalabalığı beni korkutuyor. haftasonları alışveriş merkezine gitmekten korkan ben, böylesi bir outlete,kalabalık olur korkusu ile gidemiyorum,ayaklarım geri geri gidiyor.

Chilek dedi ki...

vuuu iyi ki İstanbul' da değilim:)) yoksa büteçimizn sonu olabilirdi!

Hande dedi ki...

Baharcım, sizden iyice uzak git git bitmez.

Selincim, kalabalık park yeri bulmak için erken gitmek gerekiyor,yoksa kapısından dönenler vardı.

Chilek; burdaki fiyatlar bütçeyle dost canım. Tabi kendini frenlemek zor oluyor :)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

değişik bir yer olmuş canım
:))

Hande dedi ki...

Bir kase lezzet; alışveriş cenneti diyebiliriz :))

V. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Hande dedi ki...

Volkan Öğüt; yakın olsam bende sıksık giderdim kesin. Tabi büyçeyi ne kadar zorladım bilemiyorum :)

ayci dedi ki...

ah viaport - anladın sen onu :)

Hande dedi ki...

Ayci; anladım canım :))