20 Mart 2012 Salı

Güneşli Ama Soğuk Bir Hava


Güne sporla başlayıp, sonrasında güneşe aldanıp sahile inelim dedik. Ama Cumartesi günü İstinye sahili buz gibiydi.  Esen rüzgar yüzünden makina sallandı, fotoğraflar çok net olamadı :( Yeniköy'e kadar bile yürüyemeden dönmek zorunda kaldık. Bu geziyi o yüzden saymıyorum, birde İstinye sahili bana çok güzel gelmiyor.


Sahilde yürürken Boğazı seyrederken, arada  yalıları, konakları izlemeyide seviyorum. Böylesine müthiş bir manzaraya ait bir evde yaşamak ne güzel bir lüks. Kempinski Çırağan Hotel'de konaklattığımız bir grubumuz olmuştu. Boşa çıkan oda sayesinde,  1 gece otelde kalma şanşım oldu. Sabah gözlerini açıp, yataktan  kalkmaya gerek kalmadan Boğaz'ı seyretmenin zevkini yaşamıştım.  Mesleğimin arada böyle güzel avantajları oluyor :)


 Spor, kısada olsa yürüyüşten sonra ısınmak için kahve, enerji içinde tatlı yemek gerekti. Kahve Dünyası'nın bönkörlüğünüde seviyorum, masadaki drajeler,kaşık çukulatalar  kalorili olsada yemesi güzel :)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

kahve dünyasında franboazlı cheescake de benim favorim tabanı yemeyip üstünü bitiriyorum:)

Filiz dedi ki...

boğaza karşı uyanmak vay beee ne lüks hakikaten:))neyse en azından bir geceliğine de olsa sen yaşamışsın o duyguyu..o ikramları ben de seviyorum,hele de kahveli drajelere bayılıyorum..

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Ben de kendimi sahile attım Pazar günü. Kimi bulduysam da peşime taktım hem de :) Ama kalabalıkdan da çok sıkılıyorum bu ne yaman çelişkidir ;))
O yalılar bana hep çok gizemli gelmiştir yahu.. Paranoyak Damla iş başında.
Hep sıcacık olsun pazarlarımız bakarsın birgün karşılaşırız yollarda ?

annesiningülü dedi ki...

havalar ısınsın daha sık yaparsınız bu yürüyüşlerden ;)

Hande dedi ki...

Modaeratör; starbucks daki cheescake in yerini tutamadı ama buda güzeldi :)

Filizcim; işimin artı yönlerinden biri canım. O manzara müthişti .)

Damlacım; pazar daha sıcaktı sanırım. Bizde kalabalıktan kaçmaya çalışınca, bu taraflarla idare ediyoruz canım :) Karşılaşırız belki ne güzel bir süpriz olur :))

Baharcım; beklenen bahar geld artık, o karlı havaların acısını çıkarmak gerek .)

Unknown dedi ki...

cok guzel bir gun olmus,,,,,,,,,,,,
sevgiler

Hande dedi ki...

Cihan; soğukta olsa iyiydi :)

Meyra dedi ki...

son kare beni feci etkiledi canım:))

Hande dedi ki...

Meyracım, şimdi bakınca beni de tekrar etkiledi .))