20 Ekim 2010 Çarşamba

Bir Gece Sarhoşken...



Alkolun ölçüsünü kaçırınca insanlar farklılaşır. Bazısı saldırganlaşır, bazısı neşelenir, bazısı dur durak bilmeden anlatmaya başlar, bazısı sessizleşir bazısınında benim gibi uykusu gelir. En güzeli çakır keyif duruma gelmişken tadında bırakmak.

Ben alkolu fazla sevmem aramamda. Sadece  bar ortamında veya arkadaşlarla sohbet eşliğinde severim. Sınırımı bilip tadında bırakmayı tercih ediyorum.

Tabi ilk içtiğim zamanlarda bu sınır çok düşüktü 2 bira yeterli oluyordu. Lise sondayız okul bitmiş ÖSS bitmiş, bizim evde Mert bebeğin annesi ile yalnızız. Azıcık içkiden sonra olaylar değişti. Yatmaya karar verdik, mutfaktan yatak odasına gideceğiz, ama halay çekerek gitmeye çalışıyoruz. E tabi zor oluyor, ayaklarımız uymuyor flan, olmaz deyip mutfağa dönüp tekrar halay eşliğinde gitmeye çalışıyoruz. Ardakai kısacık mesafeyi 20 dakikada falan anca bitirip yatak odasına varmışızdır.

Sonra yatma faslı, ama bizim gece daha bitmedi. İnsanlar sarhoşken daha ziyade aşk şarkıları falan söyler. Sanırım bizim o aralar aşk acımız veya başka bir sıkıntımız yokmuş. Hangimiz başlıyor bilmiyorum ama İstiklal Marşı'nı söylemeye çalışıyoruz. E tabi yatarak söylenmez, yatağın üstünde hazırola geçiyoruz. Yani geçebildiğimiz kadar :) Sonra söylemeye çalışıyoruz, ama bu halaydan biraz daha zor tabi. Karıştırmadan söyleyebildiğimiz kadar söyleyip uykuya geçiyoruz.

Hala hatırladığımda çok güldüğüm bir geceydi. Çakırkeyif durumunu biraz aşınca değişik şeyler yaşanabiliyor.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Hande'cim - gözlerim canlandı vallahi :) sınırı bilmek lazım dediğin gibi alkol olayında. evdeyken problem değil ama dışarıda film çekmeye gerek yok :)

fatoş dedi ki...

çok güldüm :)

Hande dedi ki...

Ececim, ben artık nerde bırakmam gerektiğini hissediyorum. Özellikle dışarda daha az içerim ki herkezi güldürmeyelim :)

Fatoşcum, eğlenceli bir geceydi neyseki o zamanlarda kaldı :)

stuven dedi ki...

:)) keyifli bir yazıydı.
(alkol kullanmayanlardanım)

annesiningülü dedi ki...

çok alemsiniz :)

Hande dedi ki...

Stuven, zararlı tabi aslında kullanmamakda fayda var :)

Baharcım, lise de bitti büyüdüm artık zamanları :)