30 Ocak 2012 Pazartesi

Evde Olunca


Haftaçi evde olmanın nasıl güzel bir his olduğunu unutmuşum. Cuma günü unuttuğum bu keyfi yaşadım. Biraz ağrım olsada günü oturarak geçirince çok güzel geçti.




Annem oturmaktan sıkılınca , tek ayağına basarak evde küçük çaplı birşeyler hazırladı. Banada sevdiğim koltuğuma kurulup tadlarına bakmak düştü.



Sonra birazda köşe koltuga geçip çayla içimi kaloriferle de ellerimi ısıttım.



Evdeyim ya o köşeden o köşeye gezindim diyebilirim. Birazda balkon camından dışarsını seyrettim.



Sonra dışardan yokuşta kayan çocukların seslerine kulak verip onları izledim. Ama üşümüş olmalılarki ben  fotoğraflarını çekene kadar onlar gitti :(  İşe giderken kabusum olan kar evde olunca güzel geldi.  Arada ev hanımı olmak çok keyifli, işteyken aklım evde kalacak :)

Ve yine karlı bir hafta, hepimize güzel bir hafta olsun :))

24 yorum:

Selfet dedi ki...

şimdi işyerinden bu postu okuyan bir çalışan olarak o çayı elimdeki kahveyle değiştirmeyi ne çok isterdim :)

cafenoHut dedi ki...

Şimdi ben de camdan bakınca benzer bir manzara görüyorum nefis........

cafenoHut dedi ki...

Şimdi ben de camdan bakınca benzer bir manzara görüyorum nefis........

nehircce dedi ki...

Şuan işteyim,senin yaşadığın o keyfi yaşamak için şimdi neler vermezdim :)))

annesiningülü dedi ki...

çay bardağını yesinler senin :D

Meyra dedi ki...

dün aynı keyfi bende yaptım canım.Bütün gün pijamalarla dolaştım bitkin huysuz kedi gibiydim:) sende pek şımartılıyorsun evdeki güzel anne tarafından daha ne olsunki;)

Yeşim dedi ki...

Canımm geçmiş olsun. Evde olmak hele de karlı günlerde çok keyiflidir :) Manzara da çok güzel görünüyor :) mutlu bir hafta diliyorum.

Selin Ergeçer dedi ki...

Tatlım neden evdeydin,umarım bir sıkıntı yoktur? Ama blogu okuyunca günün keyifli geçmiş en azından bunu gördüm tatlım ve çok hak verdim; arada evde olup tadını çıkartmak gibisi yok ;))

Hande dedi ki...

Selfet; ofisteki çayda o lezzet olmuyor hiç, akşamı bekleyeceğiz :)

CafenoHut; evdeyim deme çok kıskanırım :))

Nehircce; inan bende şuan eve ışınlanmak isterdim :)

Hande dedi ki...

Baharcım; Yaşar küçük kavanoz diye adlandırsada benim favorim oldu :))

Hande dedi ki...

Meyracım, maalesef annem gitti keyifte bitti canım :)

Yeşimcim; teşekkürler canım kar bence, sadece evdekyen güzel. gidip gelmesi zor oluyor.

Selincim; bileğimi burkmuştum karda olunca evden çıkamadım. Ama çok güzel geçti canım :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

evde olmak gibisi yok Handecim afiyet olsun..

Stil Direktoru dedi ki...

Aynenc anım bizde bu hsonu perşembeden şu ana kadar 20 film izledik ev gibisi yok

Hande dedi ki...

Zeynepcim, bu tatillerde size çok özeniyorum :)

Stil Direktörü; twitterda yazdıklarından filmler için notlarımı aldım :)

Filiz dedi ki...

ne kadar keyifli bir gün olmuş..evinin manzarası süpermiş canım..bayıldım:)umarım şimdi iyisindir
,geçmiş olsun..

Hande dedi ki...

Filizcim, teşekkür ederim canım, acıda kalmadı şimdi iyiyim :)

modafobik dedi ki...

Hava berbat olunca böyle evde olmak inanılmaz keyifli! Ben de okullu oldugum için tatile girince pek bir güzel oldu :)

Modamla-Burcu dedi ki...

Harika kareler. Evdeyim ve evde olmak çok güzel :)

http://www.modamla.com/

Hande dedi ki...

Modafobik; o güzel günlerin kıymetini bil. Çalışmak iyi olsada bazen zor geliyor :)

Modamla-Burcu; bende şimdi evde olsam...

didem dedi ki...

Oh mis gibi cay bir de kar manzarasi daha ne istersin???

Hande dedi ki...

Didemcim, sadece evimi isyiyorum. haftaiçi daha güzelmiş :)

Saadet dedi ki...

çay bardaklı olan resim çok güzel.insanın orda olası geliyor..

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

kar yağarken ne de güzel dimi evde keyif yapmak:))

Hande dedi ki...

Sonsuz dekorasyon; evde olunca kar güzeldi ama kardan sıkıldım artık .))