3 Kasım 2012 Cumartesi

Biraz Benden

Seyrek yazarım derken aranın bu kadar açılacağını bende düşünmemiştim. Ama herşey yazın verdiği rahatlığın suçu. İşyerinde yazma imkanım olmayınca, yaz akşamlarında  sahilde gezmek yada balkonda oturmak varken, laptopu kucağıma alıp yazmak pekde cazip gelmedi açıkçası. Sonra  sonbaharın gelmesiyle serinleyen havalarla balkondan içeri geçtik bu seferde suç benim tembelliğimdi.

Ama bakıyorum herkes sanki daha az yazmaya başlamış gibi. Bence suç twitterda, orada devamlı iletişim halinde olunca buraya daha az zaman ayırılyor. Ama uzun sohbetler için buranın tadı tabi başka.

Neler yaptın derseniz gezmeye devam ettim. Nereleri derseniz onlarda başka postun konusu olsun :)
Şimdilik kimleri gördüğümden bahsedebiliriz :)

Blogun bana kazandırdığı sevgili Selin ve Nihan ile tekrardan buluştuk.  Tamda işde yoğun geçen sezonun bitimi ve bayram tatiline günler kala, bu buluşma bana doping gibi geldi. Saatler gene çabuk geçti tadı damağımda kalan bir akşam oldu. Ve kız kıza akaşam sohbetlerinin yerini başka birşeyin tutmadığını tekrar anladım. Hele birde çoğu konuya aynı bakış açısı ile bakıyorsanız birbirinizi daha da iyi anlıyorsunuz.



En son çocukken gittiğim Ankara'ya bu kış gitmeye kesin kararlıyım. Tabi şehri görmek bahane amaç hem Nihan'ı hem de Meyra'yı görmek. Selin'inde dediği gibi ilk fırsatta bir Ankara kaçamağı yapmalı.

 Bu yazı aslında Meyra'nın bana gönderdiği hadi yaz artık mesajı ile oldu :) Canımcım inşallah devamı gelicek ben döndüm diyebiliriz. Ama bende seni twittera bekliyorum :))

3 yorum:

Unknown dedi ki...

ne güzel olmuş ne kadar mutlu bir dostluk bu darısı başıma olsun sevgiler :) handecim :)

Meyra dedi ki...

HOŞGELDİNNNNNN CANIM:))
öncelikle seni tekrar görmek çok güzel.Sonrasında yapacağın Ankara kaçamağını ilk fırsatta yakala ve gel;)
ben bu kadar sosyal paylaşım sitelerine karşıyken nasılda içinde buldum kendimi şaşıyorum doğrusu.Garip bir ironi var ortada sanırım sebebi senin gibi cici baskıcı arkadaşlarım:))

Hande dedi ki...

Burcucum, canım hep böyle güzellikler bizi bulsun :)

Meyracım; hoşbulduk tatlım. Canım çok istiyorum programı yapıp gelcem hemen :) ama bak kötü olmadı her daim iletişim güzel tatlım:))