19 Aralık 2011 Pazartesi

Bu Aralar...


Yeniyıl için süslenmiş avmleri çam ağaçlarını gördükçe eve gidip çam ağacını süsleme isteğim artmıştı. Ama içimden bir seste aman bu sene hiç çıkarmasam mı derken sebebi belli oldu. Geçen pazartesiden beri aşkım yıl sonu yoğunluğu nedeni ile işten eve ancak gece 1'de gelebiliyor. Bende evde yalnız kalmaktansa annemde kalıyorum. Geçen hafta sadece 2 gece evimde kalabildim. Ay sonuna kadar bu durum devam edecek. Süslesemde zaten göremeyecekmişim.

Bana bu aralar bayram dönemi gibi geliyor devamlı annemle akrabalarla biraradayım. İşin en güzel kısmı akşam hazır sofraya gitmek, el üstünde tutulmak ve sabah biraz daha geç uyanmak. evimi özlesemde bu bekar hayatının rahatlığına alışmamak zor.

Yani bu yıl bende yeni yıl ruhu yok, belki o ruhu seneye yakalarım.  Aksine yılın bu son haftaları benim rutin düzenimi bozdu diyebiliriz. O yüzden hemencik şu günler geçsin 1 Ocak itibarı ile normal düzenimize dönelim istiyorum. Tabi annem bu duruma alışıp beni evime geri gönderir mi bilmiyorum :)

10 yorum:

meyra dedi ki...

nasılda nazlı ve tatlıdır anne evi değilmi canım:)

elif-kayra dedi ki...

bencede bu anların tadını çıkar, gerçi insanın kendi evi gibisi yok ama arada bir böyle değişiklikler iyi geliyor

cafenoHut dedi ki...

Ne güzelmiş, boşver dediğin gibi seneye girersin sen de o moda.

annesiningülü dedi ki...

eşlerin yıl sonu yoğunluğundan nefret ediyorum :)
aynı durum bizde de mevcut

Hande dedi ki...

Meyracım, öyle canım çok rahat bırakması zor :))

Elif_kayra; insan evini özlüyor birde ben çok evcimenim ama buranın rahatlığı da başka :)

Cafenohut; direk seneye devrettim zorla olmuyor :))

Baharcım; sinir bir durum telefonla bile zor konuşuyoruz :)

hayatizlerim dedi ki...

Anne evinin hali başkadır Hande, bambaşka, değerini bil bence yaşıyorken :)
Sevgiler...

Selin Ergeçer dedi ki...

Bazen o rahat nasıl güzel gelir bilirim zira ben de bazen eski evimde kalıyorum :)) sanırım onun yeri ayrı, kendi evinin yeri ayrı :)

Hande dedi ki...

Hayatizlerim, rahatlık ve naz yapma yeri :)

Selincim, hazır fırsta varken değerlendiriyorum, 3 haftalık misafir olucam :)

didem dedi ki...

Yilbasi zamani heryerde yogunluk oluyor. Ocak'tan itibaren gecersin merak etme eski duzenine...

Hande dedi ki...

Didemcim, evet canım az kaldı son haftaradyız, sonra herşey normale dönecek .)