4 Mayıs 2011 Çarşamba

Dövmem...

Kuzenimin dövme yaptırmasını duymam ile dövme yaptırma isteğimin canlandığından bahsetmiştim. Haftasonu dövmesini gördükten sonra ise daha fazla etelemem gerektiğini anladım. Ve vakit kaybetmeden pazartesi akşam üstü ilk dövmemi yaptırdım. Bilek ve sırt orasında kararsız kaldıktan sonra omzuma bir kelebek kondurdum :))

Dövme yaptıralan yeri seçmede en önemli etken steril bir ortam olması. Kuzenlerimin ve arkadaşlarının seçimlerine güvenerek onların yaptırdığı yeri seçtim. Benim merak ettiğim şey ne kadar acıyacağıydı. Fazla acı veren birşey değilmiş, çoğunlukla hafif bir iğne batması hissediyorsunuz.

Yaptırdıktan sonra en önemli şey bakımı oda kolay zaten. Günde 3-4 kez merhem sürmek yeterli oluyor. Terlememek gerektiği için spora gidemiyorum ve 2 hafta havuz yasak. Beni kısıtlayan tek şey bunlar oldu.

Görebildiğim bir yerde olmadığı için sıkılmam da söz konusu olmaz diye düşünüyorum, hatta henüz varlığına bile alışamadım yokmuş gibi geliyor. Şimdiden ilerde ikinciyi yaptırmayı düşünmeye başladım :))

13 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Çok şık olmuş, sıkılacağını hiç sanmıyorum:)

Adsız dedi ki...

Handeeeee yaptırdın mı? tebrikler. bir karar alınca hemen uygulamak lazım. yoksa benim gibi senelerce surunuyorsun yaptırsam mı yaptırmasam mı? şahane olmuş. bayıldım. ben de aynı yere renkli 3d kelebek yaptırmak istiyorum :)

Meyra dedi ki...

handecim süper olmuş çok beğendim yeri tam isabet olmuş:)) cesaretinden ötürü tebrik ederim:)
kelebek dövmede çok doğru bir karar uçuş uçuş naif bir görüntüsü var ne hoş:) boşver havuzu dövmenin havasını çıkarmaya bak;)

NiLaY dedi ki...

anaa yaptırmışsın valla canım sonunda, çok da güzel olmuş :)) güle güle kullan kelebeğini :)

Hande dedi ki...

CafenoHut; gözümün önünde olmayınca varlığını unutuyorum bile :))

Ececim; yıllarca kararsızlık hakimdi. Artık 30 yaşına da gelince daha da ertelemeyim dedim. O kadar çok çeşit varki canım istediğin gibi olanı muhakka bulursun :)

Hande dedi ki...

Meyracım beğenmene çok sevindim :)) takılarda falanda kelebekli şeyler hep hoşuma gider o yüzden onu seçtim. Ordayken arkadaşı yaptırırken anlık karar verip yaptıranlar vardı. benim karar aşamam uzun sürmüş :))

Nilaycım, devamlı dilimde olan birşeyi nihayet gerçeğe dönüştürdüm. çok teşekkür ederim :))

defne dedi ki...

heey dövme kardeşi olmuşuz :) benimki belimde, süsleri olmayan bi kelebek :) zaten gözünün görmediği yerde olduğundan her gördüğünde yeni gibi gelir :)

Ful yaprakları dedi ki...

hayırlı olsun :))
ben de düşünüyorum ;)

Hande dedi ki...

Defnecim, aa supermis seninkinide merak ettim canım. daha yeni diye mi bilmemvarlığını bile unutuyorum :)

Ful yaprakları; teşekkür ederim canım. kesin karar verdeysen çok düşünme bence, düşündükçe karar aşaması uzuyor :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Demek sonunda yaptirdin :)) cok guzel olmus,cok begendim :) bunu yaptirdigina gore 3. Dovme de yoldadir kesin :))

Hande dedi ki...

Selincim, cesaretimi toplamışken daha fazla ertelmiyim dedim :)) Tahmin ettiğim gibibir acı olmayınca ilerde 2. 3. olabilir :)

sed dedi ki...

öncelikle hayırlı olsun hande. ben de birkaç aydır dövme üzerine yoğunlaşıyorum. biliyosun işe yeni girdim sanırım 2. ya da 3. maaşımla ben de dövmemi konduracağım. ben tam sırtımın ortasına düşünüyorum ama her an değiştirebilir ve senin gibi omzumda karar kılabilirim. birkaç alternatifim var ve karar veremedim. Elimdeki alternatifleri bir ara seninle paylaşırım fikrini alırım :) çok güzel bir adım atmışsın, benimki de yakındır.

Hande dedi ki...

Sed; canım yer konusunda karar vermek zor oluyor. Sırtaki dövmelerde çok hoş oluyor. Ama dövmeni görmek istediğinde sırt biraz zor :) İlk başlarda aynadan devamlı incelemek istiyorsun. Secenekleri paylaşırsan sevinirim merak ettim :))