3 Şubat 2011 Perşembe

Yeni Kitaplarım



Dün kütüphaneme 4 tane yeni kitap eklendi. Bunlardan ikisi Ayşe Kulin'in son kitapları Hayat ve Hüzün.  
Veda ve Umut'u okuyalı nerdeyse 3 yıl olmuştu.  Umut'da damatlar torunlar ile aile genişlemişti. Bazı isimleri falan unutmuşum diye göz gezdiriyim derken kitabı tekrar okumaya başladım. 2. kez okuduğum ilk kitap Veda ve Umut oldu.

Severek okuduğun bir kitabı, ikincide  sonunu bildiğin için acele etmeden yavaş yavaş keyfine vararak okuyabiliyorsun. Yeni kitapları okuduktan sonra kütüphaneye geri dönüp tekrar okumak istediklerimi seçeceğim.

Diğer yeni kitabım "Yeşil Peri Gecesi" bloglardaki güzel yorumları okuduktan sonra çok merak ettim ve aldım.  Küçükken bizde Can Yayın'larına ait çoçuk kitapları serisi vardı. Onları okuduktan sonra Can Yayınları'ndan çıkan kitaplar bana hep çocuk kitabı gibi gelmiştir. Şimdi olmadığını bilsemde kitap kapakları hoşuma gitmiyorve bakmıyorum bile. Sonuçta Can Yayın'larına ait ilk kitabım oldu :)

Birde bu rafta gözüken dünya klasiklerini sevmiyorum.  Toplamda 4 tane klasik okumuştum sanırım. Sadece "Diriliş" i sıkılmadan okuyabilmiştim. Klasikleri de eşim almış zaten, onda olunca tekrar belki severim diye diğerlerinden okumaya çalıştım ama yok olmadı.  Onları okumayı sevmesemde en sevdiğim rafa yerleştiler. Gerçi üst rafları hep eşimin kitaplarına ayırıyorum. Benimkiler ve ortak alanlar her daim rahat ulaşabileceğim raflarda oluyorlar.

4. kitap "Gaia Teorisi" satış elamanı tavsiye etti, konusuda ilginç gelince aldım. Okuduğum kitap bitmeden yenilerinin hazır olmasını seviyorum. Yoksa okurken bu bitince ne okuyacağım kitabım yok diye stres sarıyor. Hazırda bekleyen kitap ne kadar fazla ise o kadar mutlu oluyorum :)








12 yorum:

Selfet dedi ki...

Ben de aradım bulamadım yeşil gece perisini,bugün tekrar bakıcam.Belki aynı anda okuruz / ya da senin yorumlarını okurum :)) keyifli okumalarr :)

Unknown dedi ki...

kütüphaneye bayıldımmm bende kendi kütüphanemin resmini çekip koycam kıskandım :))) Bu arada bende Dirilişi çok sıkılarak okumuştum itiraf edeyim hepsini okumadım da o bana bakıyor ben ona bilmiyorum kaldığım yerden ne zaman devam ederim.

Sayın KARACA dedi ki...

Ne kadar güzel bir kütüphaneniz var. İmrendim doğrusu. yaa ben bu kitap okuma alışkanlığını bir türlü edinemedim yahu! bir konu hakkında araştırma yapmayı brif hazırlamayı falan seviyorum da oturup koca bir romana başlayıp okumayı beceremiyorum. enteresan valla

nehircce dedi ki...

Canım kitaplığın ne hoş,bol okumalar dilerim.sevgiler

Zeynep Şeker dedi ki...

Veda ve Umut .. ahh ne kadar guzel kıtaplardı, bende hemen Hayat ve Hüzün'ü almak istıyorum acaba veda ve umut'un devamlarımı o kıtaplar ?

Buarada bende sıze bır kıtap tavsıye etmek ısterım. Kesınlıkle ama kesınlıkle İrfan Orga 'nın Bir Türk Ailesinin Öyküsü adlı kıtabı okuyun ve yorumunuzu bana yazın :)

Sevgıler
Zeynep

Selin Ergeçer dedi ki...

Canım aslında kitapların için tam sana birşeyler yazmayı planlarken birden fotograftaki o kocaman mavi eşek(eeyore) bütün dikkatimi dağıttı çünkü ben ona bayılıyorummmm,ev bu şapşalın eşyalarıyla dolu;kalemi,silgisi,bardağı,çorabı,pijaması...:)) hatta blogumda bile o var :)) bütün dikkatim şu an eeyore'da ama ben ona Bisby diyorum ve onu mıncıklamak istiyorum hemen şimdiiiii hem dee :))))

annesiningülü dedi ki...

Ayşe Kulin'i bende alıcam elimdekiler bitsin. Yine bir Elif Şafak'a saplandım :)

Unknown dedi ki...

şu alışkanlıgı bir edinebilsem

Hande dedi ki...

Selfet; D&R'da vardı canım orada bulabilirsin. Beraber okuruz artık :)

Dürr-i Yekta; koy canım merak ettim seninkini :) ben artık sıkıldığım kitapları bırakıyorum. Eskiden bitirene kadar uğraşırdım. Ama gereksizmiş :)

Sayın Karaca, teşekkür ederim. Sevmediğin bir kitaba denk gelmişsindir belki. bazı kitaplar okumaktan soğutabiliyor.

Nehircce, teşekkürler canım :)

Hande dedi ki...

Zeynep, devamı niteliğinde. Umu'un sonunda Ayşe doğuyordu. Bu kitaplarda kendi başından geçenleri anlatmış.
Elimdeki kitapları okuduktan sonra tavsiye ettiğin kitabı okuyacağım :)

Selincim, o eşeşğin hayranı olduğu biliyordum ama bu kadar çok sevdiğini şimdi öğrendim. Benimkinin adı Şaşkın, üniversite yıllarımda bana eşlik etmişti. Çok çok sevimli bayılıyorum ona :))

Baharcım, bende senin gibi bir yazara başladım mı beğenince devamında başkasına geçmeden bir kaç kitabını okuyorum :)

Moda(e)rator, dönem kitaplarını seviyorsan Veda ile başlayabilirsin canım. Çok beğenmiştim :)

Meyra dedi ki...

handecim umut ve veda yı o kadar keyifle okumuştumki dediğin gibi 2.kez okumayı şöyle sindire sindire düşünmüyor değilim;) aklıma düşürdün:))

Hande dedi ki...

Meyracım, okumanı tavsiye ederim canım. Bende ilk defa denedim ikinciye okumak ilgimi çekmezdi. Ama zaman geçince keyifli geldi :)