1 Şubat 2011 Salı

Bavulları Hazırlasam...



Biz karın yağmasını beklerken oda Şubat'ın gelmesini bekliyormuş. Geçen sene yağmasını istemezken, bu sene yağmayınca Kartepe'yemi gitsek acaba diye düşünmeye başlamıştım. Birşey olmayınca daha çok kıymete biner ya o durum çok olur bende. Bu sene çok kar yağsın istiyorum, ama sonra buz ve çamur olmadan yağmurla akıp gitsin temizlensin. Yollarda düşmeden yürümeye çalışırken komik hallere girmiyim.

Yada  bavulları doldurup uzun bir tatile çıkıyım. Orman içinde göl kenarında küçük bir otel olsun. İş güç düşünmeden uzun bir süre kalıyım orda. Yada şirin bir köyde olsam. Elimde örgüm, soba üstünde kestane, her daim sıcak çay olsa. Gerçi kestaneyi fazla sevmem ama şimdi onada özendim. Internet bağlantısı ve laptopda olunca hiç sıkılmam. Belki sonra sıkılmaya başlayınca dönerim.

İşteki yoğunluk ve sıkıntı mı sebep bilmem ama şehir hayatı yordu bu aralar, gitme isteği uyandırıyor. Neyseki ikizler burcu olmanın güzel bir özelliği var. Depresif bir haldeyken kısa bir süre sonra  neşeli bir ruh haline geçiş yapabiliyorum. Şimdi geçişi bekliyorum. Bugün güzel bir haber bekliyorum, eğer olursa uzunca bir süre sıkılmam burda :)

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Handecim o orman içinde göl kenarındaki ev bana da pek çekici geldi. Bu arada benim oğlum da ikizler ve aynen dediğin gibi :) süpersiniz :) beklediğin güzel haberi alırsın inşallah, bugün.

Meyra dedi ki...

bak şimdi ben bu güzel haberin rotasını çok merak ettim:) ikizler ruhuna sahipsin güzelim sen kesin gideceksin dinleneceğin yere kim tutar seni;)

Burcu Çalışkan dedi ki...

ooo hayallerinin sınırı yok ne güzel :)) umarım beklediğin gelişmeler olurda tez zamanda geçer sıkıntılı halin

Adsız dedi ki...

hayali bile super :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben de kartepeyi düşündüm bu sene handecim..istanbula kar uğramıyorsa biz ona gidelim dedim ama olmadı...

Hektor dedi ki...

Yıllar önce izlediğim bir filmde (Hüsnü Mübarek koltuğuna oturmamışken henüz), (Le Professeur) Alain Delon şöyle diyordu: "Gidilen yer değil, gitmek önemlidir". Sevgili Hande, tatile çıkma kararı nereye olursa olsun, o an için bir ziyafet tadı bırakmadı mı ruhunuzda? Bulunduğunuz yerde kalmanın yanında -İşteki yoğunluk ve sıkıntı mı sebep bilmem ama şehir hayatı yordu bu aralar, gitme isteği uyandırıyor- sözü de aynı zamanda kişinin çürüyor olduğu düşüncesini de doğuruyor kafasında. Bu düşünceyi ikiziniz alıp götürürken, siz de yaşatmış olduğunuz tatile çıkma isteğinizi rüyaya dönüştürerek neşeli ruh haline geçiş yapmış oluyorsunuz.

Hande dedi ki...

Ececim, ozaman sen bu değişken ruh haline alışıksın demek :) haber yarına kaldı inşallah iyi olur canım.

Meyracım, haber işle ilgili canım. Bak motive ettin beni tatil için hazırlık yapmam gerek şimdi :))

Burcucum, canım teşekkürle. Hala beklemedyim iyi olursa bütün sıkıntımı geçirecek :)

Hande dedi ki...

E.n.k; canım birde gerçekleşse şahane olacak :)

Zeynepcim, çok yakın aslında maksimum 1,5 saat. Ama vakitsizlikten ertelemek zorunda kalıyoruz :(

Hektor; doğru düşüncesi bile iyi geliyor. Hayale dalınca kısa sürelide olsa mutlu ediyor insanı. Birde ikizler olunca neşeye de hüzne de ulaşmak kolay :)

Selin Ergeçer dedi ki...

İkizler olmanin ne demek oldugunu bilirim ;)) kacma hissi bende de olur bazen,gitmek de guzel gelir,umarim hayalini gerceklestirebilirsin canim :)

inci çiçeği dedi ki...

hande bende bavulları toplamak istiyorum, ilk defa bu yıl yarı yıl tatilini evde geçiriyorum, onun için hiç tatilde değil gibiyim, gidiyorsan beni de götür;))umarım beklediğin güzel haberi alırsın, sevgiler:)))

Hande dedi ki...

Selincim, ikizler olmayı seviyorum ben :) Tatlım inşallah ilk fırsatı değerlendirmek istiyorum.

İnci çiçeği; eğer gidersem hemen çağıracağım seni de :) Ama sen beni bekleme bak tatildesin hazırla bavulları hemen :)