14 Ocak 2011 Cuma

Haftasonu

Perşembe akşamından itibaren beni haftasonu telaşı ve sevinci sarıyor. Özellikle bu haftasonu olduğu gibi eşiminde  2 gün tatil olduğu zamanlar bu sevinç daha da artıyor. Haftasonları genellikle erken kalkarım, , uykuda geçen zaman günden çalıyor diye fazla uyumak istemiyorum.

Haftasonu için yapmak istediğim çok şey var. Ama zamandan dolayı bir şeyi seçerken diğerinden vazgeçmek gerekiyor. Hafta içi işden gelince yemek sonrası, koltuğuma oturup kahve keyfi yapmazsam o gün dinlenmemiş gibi oluyorum. Bu nedenle hafta içi fazla program yapmayı sevmiyorum, tabi İstinye Park'a gidip yemek ve alışveriş için  1-2 saat   ayırmak hariç

Böyle oluncada herşey haftasonuna kalıyor. Bu hafta  hep gezme ve alışveriş modundayım  evde  durmak istemiyorum. Güzel bir planla bu haftasonuna birkaç ziyaret ve aktivite sığdırmalıyım.
Programı bu akşam izleyeceğimiz tiyatro oyunu ile başlatıyorum, devamını gün içersinde belirlerim .)

Hepimize güzel bir haftasonu olsun

8 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

şu erken kalkabilme olayını bizde bir yapabilsek keşke her h.sonu yine ge. kalktık diye söylenip bir türlü harekete geçemiyoruz da :))

Selin Ergeçer dedi ki...

iyi haftasonları canımcım :)) bu arada güzel bir haftasonu, güzel mükellef bir kahvaltısız olmaz, bence buna vakit ayır :))

Hande dedi ki...

Burucum, çok faydası oluyor gün daha çok uzuyor. ben alıştım artık.

Selincim, pazarları kahvaltıyı ihmal etmiyorum. Ama cumartesileri evden erken çıkmak adına aceleye gelebiliyor.

Adsız dedi ki...

erken kalkınca gün bitmiyor gerçekten de, bolca tadını çıkarabiliyorsun. Akşama iyi eğlenceler canım. Bu arada heryerde indirim varken erken kalktığın bir sabahı İstinye Park'a ayırmak faydalı olabilir :) güzel haftasonları.

Meyra dedi ki...

nasıl başlarsan öyle devam edermiş dedik bir kere:)) giriş süper gelişme ve sonuçta eminim muhteşem olacaktır:)) bol aktiviteli az uykulu hafta sonları;)

Hande dedi ki...

Ececim, tavsiyeni zevkle uygulayacağım. Alişveriş listem bu kadar yoğunken indirimler faydalı olacak :)

Meyracım, bu sene hep böyle geçsin diye uğraşıcam. Az uyuyup hafatsonunu olabildiğince uzun tutup çok şey sığdırmak istiyorum :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Az uyumak kısmına çok özendim, yapamıyorum bir türlü gerçi kaymak kadayıf huzur vermiyor da yine de 10 a kadar uyansam da keyif istiyor canım yatakta:))

Hande dedi ki...

Kaymaklı kadayıf, yatakda keyif kısmı benimde vazgeçemediğim birşey :)