29 Temmuz 2010 Perşembe

Sıkıntı Geçti, Mutluluk Döndü :)


Sıkıntılı geçen haftalardan sonra bugün mutluyum, pek çok sebep biraraya gelip en sonunda beni neşelendirdi.

Acaba hangisi ?

Uykulu bir vaziyette ofise doğru gelirken, bir mağazanın camının Koton yazan bir afiş ile kapandığını gördüm. Sanırım Koton açılıyor, her gün uğrayabilirim artık :)

Durgun geçen günlerden sonra, Nisan Ayı için 250 kişilik Italyan bir grup teklifimiz onaylandı. Sözleşme aşamasına geçiyoruz. İşyerimin kapanması küçük de olsa bir ihtimal iken bu grup bu düşünceyi tamamen sildi :)

1,5 aylık bekleyişden sonra, yeni arabamızın plaka ruhsat işlemleri haftaya sonuçlanacak ve teslim alabileceğiz :)

En mutlu eden neden ise haftaya Cuma akşamı tatile çıkıyoruz :)


Ve bilgisayrımda daha önce görmediğim bu resmi buldum, bugünkü ruh halime göre :)

10 yorum:

stuven dedi ki...

her bir haber başlı başına bir güzellik ama en güzeli tatil.

mutlu günler...

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne güzel işte bak herşey step by step yoluna girmiş şimdiden iyi tatiller handeciğim :))

Selin Ergeçer dedi ki...

süperr bir tatil olur inşallah :))

fatoş dedi ki...

en güzeli harbiden tatil kısmı. doyamadım, yine çıkmak istiyoruuum

Hande dedi ki...

Stuven; canım tatilin planını yapmak bile neşelenmek için yeterli :)

Burcucum, çok sıkıcı günlerdi neyseki düzeliyor teşekkürler canım :)

Hande dedi ki...

Selincim, ufak aksilikler de olsa uzak olsun bir müddet :)

Fatoşcum; ben dönüşten korkuyorum, tatil modundan çıkmak zor oluyor :)

annesiningülü dedi ki...

Handecim ne güzel herşey yolunda :)
bugün sizin oralara geliyorum Bahçeköy'e kızımı alcam teyzoşundan :D

Adsız dedi ki...

Canım aşkım şu 'KOTON' bölümü hariç diğer herşey beni de çok mutlu etti :)

defne dedi ki...

olley tatil :)

Hande dedi ki...

Baharcım; bugün kızına kavuşmann yanı sıra temiz orman havası da alacakın ne güzel :)

Aşkım; unutma ki koton en ucuz mazağlardan biri. Şanslısın yani :)

Defnecim; 1 hafta önceden moda girdim bile :)