4 Haziran 2012 Pazartesi

Ben Kaçtım :))



Bu cumartesi yeğenimin sünnet mevlidü vardı. Ablamın arkadaşları sabahtan gelmiş evi girişten itibaren süslemiş. Ben gittiğimde pek iş kalmamıştı. Tabi ben yolu karıştırıp, Sultanbeyli gişelerden çıkıp geri dönmek zorunda kalmasaydım vakitlice gidebilecektim. Ama bilmediğim yollar olunca kaybolma ihtimalim biraz artıyor :(
Neyse, gelen çok oldu, herşey çok güzel geçti. Altınlar takıldıkça, hediyeler geldikçe sünnet çocuğunun keyfi de yerine geldi.
Bu cuma akşamıda sünnet düğünü var. Bizim ev Bahçeköy de, düğün karşıda Green Park Pendik Hotel'de olunca ben perşembeden izne çıkıyorum. Akşam düğünü yapıp cumartesi geceside tatil için Marmaris'e doğru yol alıyoruz.
Bu sefer yanımızda yakın arkadaşlarımız ve hep bahsettiğim Mert bebek var. Tabi o artık 2 yaşında bir ufaklık oldu. Bakalım çocuklu tatil nasıl oluyormuş test edeceğiz :))  Ben keyifli ve hareketli olacağını düşünüyorum :)
Tatil dönüşünde aldığım enerji ile ihmal ettiğim blogımuda gerekn özeni göstereceğim.  Ben bu aralarda pek yazamam şimdilik hoşçakalın :)


12 yorum:

E dedi ki...

O zaman şimdiden iyi tatiller size:)

Chilek dedi ki...

İyi tatiller canım:)

Adsız dedi ki...

çok keyifli anlatım için çok teşekkürler.
hayırlı,ugurlu olsun.büyük mutluluk :)
http://habinos.blogspot.com/ bloguma beklerim :)

Syhn dedi ki...

hadi Allah'a emanet..
iyi eğlenceler..

düğün sezonu açıldı kesemize bereket :))))

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

İyi tatiller o zaman tatlım sana. Ağustos gelse de bize de yol görünse artık ;)

Hande dedi ki...

Engin Ergin; teşekkür ederim :))

Chilek;canım teşekkürler :)

Habinos; güzel duygularmış :)

Seyhan; teşekkürler canım;)

Damla; Ağustos çabuk hglemesin ama yaz çabuk bitmesin :)

Selin Ergeçer dedi ki...

iyi tatiller tatlıcımmm, Marmaris postunu 4 gözle bekliyorum ona göre :))

Meyra dedi ki...

iyi tatiller ve iyi eğlenceler canım:) bol bol dinlen sonra anlat bize;) öpüyorum seni...

Hande dedi ki...

Selincim, senin için bol bol foto çekeceğim canım :)

Meyracım; canım inşallah güzel bir tatil olacak, bende öpüyorum :)

didem dedi ki...

Sunnet guzel bir bahane olmus. Iyi tatiller:)

annesiningülü dedi ki...

iyi tatiller canım :)

didem dedi ki...

Ben bu postuna yorum yazdim saniyordum ama goremeyince sasirdim simdi. Iyi eglenceler iyi tatiller!