15 Ağustos 2011 Pazartesi

Tilki Misali...



Bu koyu bırakıp da dönmek zor oldu. Bodrum'dan ayrıldığımız gün hava serindi aklım kalmayacak dedim ama uzaklaştıkça özlemeye başladım hemen. Torba'ya ilk gidişim oldu, az rüzgarlı koyda pırıl pırıl bir denizi var.  Sakin bir yer ama harekt istediğiniz anda 5 km sonra Bodrum'dasınız. Biz arabayı otelin önüne parkettik bir daha hiç kullanmadık, minibüslerle ulaşım çok rahat.

Dönüş günüde Efes ve Şirince'yi gezdik. Şirince ile ilgili ayrı bir yazı yazacağım. Görülesi bir yer. 2 gecede ablamların Ören'deki yazlıklarına kaldık. Yaz başından beri görmediğim için çok özlemiştim. Oraya gidince Cunda Adası'nı gezmeden olmaz tabi. Oranın özeillikle çarşısını çok seviyorum, hem ucuz hemde çok güzel şeyler var.

Ben ordayken ablam bu hafta için komşusu ile gitcekleri yerlerin planlarını yapıyordu.  Salı Sarımsaklı'da, Çarşamba Cunda'da plaja gideriz vs...  Yanımda konuşmayın demiştim oysa, şimdi aklım bir Cunda'da bir Bodrum'da...... Tatil öncesi nasıl güzel bir heyecan oluyor dönüşte ise ne kötü....

Ben çalışmaya alışırken hepimize çabuk bitecek güzel bir hafta diliyorum.

10 yorum:

didem dedi ki...

Gitmek bir turlu donmek bir turlu:)) O psikolojiyi bilirim.
Foto bir harika. Ozledikce bu fotoya bak.

Selin Ergeçer dedi ki...

Hoşgeldin tatlıcım :) ne kadar güzel bir koy bu böyle, fotograf da bir o kadar güzel :) insan bırakıp da nasıl geliyor oraları değil mi? ama işte geleceğiz ki tekrar gidelim ;)

Chilek dedi ki...

Hoşgeldin canım:)

Hande dedi ki...

Didemcim, senin geliş- gidişlerinde dahada kötü oluyordur. Ben fotolarla idare edeceğim artık :)

Selincim, hoşbulduk canım, çok güzeldi bayıldım hatt oraya yerleşmek isterdim aslında :))

Chilek; hoşbulduk tatlım :)

annesiningülü dedi ki...

Güzel bir tatil yapıp döndün, ne güzel canım :)

cafenoHut dedi ki...

Hoşgeldin ve haklısın ilk günler çok sıkıcı geçiyor tatilden sonra.. Ama mecbur alışıyorsun.. Önümüzde bayram tatili var ya ben ondan birazcık daha moralliyim:)

Meyra dedi ki...

hoşgeldin canım.ben bu dönüşü iyi bilirim ama boşver aldığınla yetin gitsin unut ablanın hain planlarını:)) hem hani Katamaran postu nerede bakayım;)

Hande dedi ki...

Baharcım, çok güzel geçti canım o yüzden sanırım şimdilik aklımdan çıkmıyor :)

CafenoHut; canım hoşbulduk, bayramlarda 1-2 gün iznim oluyor o yüzden daha bir depresif durumdayım :(

Meyracım; hoşbulduk canım. Seninle konuştığumuzda tekne turundayız demiştim ya o gün tekne eşimi kötü tuttu. Hastalandı resmen; Katamaran'dada aynısı olursa diye istemedi. O büyüktür böyle sallamaz desemde ikna edemedim :( ama diğer tavsiyelerini yerine getirdim canım :))

Demet / Demetoloji dedi ki...

Handecim, hoşgeldin :) Gezdin, gördün, enerjini topladın, ne güzel... İlk iş günü o enerjiden eser kalmaz ama :) Aslında en güzeli de tatile gitmene birkaç gün kala, senin dediğin gibi :))

Hande dedi ki...

Demetcim, hoşbulduk canım. O duyguya bayılıyorum. Nasılda güzel bir heyecan oluyor :))