6 Haziran 2011 Pazartesi

Bir Nişan & Bir Ralli



 


Cumartesi günü gündüz yorucu olsada ablamla olduğum için güzel geçti. Nişanda çok güzeldi, evlerinin bahçesinde yapıldı. Bahçe, masalar çok güzel süslenmişti, telaştan boşken fotosunu çekmeyi unutmuşum. Onun yerine bu seferlik bu mutllu günün anısına eşimle fotoğrafımız burda da olsun dedim .)


Cumartesi eve geç gelince 5 saatlik bir uykunun ardından  pazar sabahı erkenden kalkıp ralli izlemeye gittik.


Orman, temiz hava güzeldi diyeciğim ama ilk izlediğimiz etapta toz içinde kaldık. Hatta birinde pilot araçı kaydırdığı için yukarıdaki toz dumanı oldu. İyi kare yakalamaya çalışan aşkım ise 1-2 dakka boyunca tozun içinde gözükmedi. Akşam eve kir içinde gittik ama genede güzel bir gündü :))

10 yorum:

Filiz dedi ki...

Hande'cim çok şık olmuşsun nişanda maşallah:)toz bulutunu görünce hapşırasım geldi:)))mutlu bir hafta dilerim canım..

Meyra dedi ki...

gezme olsunda uykusuz kalalım değilmi canım:)) biz varya içimize gezi cini kaçmış gibiyiz:))
şu rallide olup saçlarımın toz olmasına razı kalırdım nede olsa adrenalin ve değişiklik var ucunda;) kucaklıyorum seni canım...

Hande dedi ki...

Filizcim, çok teşekkürler. o toz bulutu felaketti, sonrasında nefes almakta bile zorlanıyor insan, ciğerler tozlandı :)

Meyracım, ben eskiden daha beterdim hastayken bile gezme olursa iyileşirdim. şimdi biraz duruldum gibi ama kesin o cinden var :)) öpüyorum tatlım

defne dedi ki...

hande çok güzel olmuşsun elbisen çok yakışmış :)
bu arada bu hafta kendi fotolarından koymaya başlamışsıın :)ne güzel olmuş, hepsini şimdi okudum da..

benden, bizden... dedi ki...

gözlerime inanamıyorum desem :)

Hande dedi ki...

Defnecim, teşekkür ederim :)) Son yazılarda hep böyle denk geldi. Alıştım şimdide :)

Neslicim, dediğiğim gibi fark çok :))

ayci dedi ki...

Raaallllliiiiiyyyyy :)
ne kadar enerjik ;)

Hande dedi ki...

Ayci; izlediğim en güzel ralli bu idi :) orman, temiz hava bunu telafi edecek bol toz :))

Syhn dedi ki...

kalkan toz görüntüsü neredeyse öksürtecek beni :))

Hande dedi ki...

Seyhancım, öksürmeye bile izin vermiyor öyle bir tıkıyor ki :) ama genede zevkliydi :)