29 Kasım 2010 Pazartesi

Ahmet Ümit



Ahmet Ümit hayranlığımdan daha önce bahsetmiştim. Cumartesi günü Istinye Park'daki imza gününde kendisine olan hayranlığım daha da arttı. Çok kalabalık olmadığı için kitabımı imzlatırken kısa bir süre sohbet etme imkanımız oldu. Çok mütevazi,  alçakgönüllü ve güler yüzlü biri. 
Çırağan ve Tüyap'daki söyleşilerine katılamadağımız için çok üzülmüştüm, şimdi daha da üzülüyorum. Bundan sonra programını devamlı takip edeceğim.


Bir şarkıcıdan falan imza almak beraber fotoğraf çektirmek hiç ilgimi çekmez. Ama yazarlar benim için çok farklı.  Sahip olduğu bilgiler, yeni araştırmalar, hayalgücü ve hikayeyi oluştumak ve de sizi bu hayali kurgularının içine;  sanki siz yaşıyormuşcasına  çekmeleri... Tüm bunlar düşünülürse,    kitap yazmak  için harcanan emek çok fazla. Bu yüzdende korsan kitap almak onlara yapılan en büyük haksızlık diye düşünüyorum.

Yeni aldığım kitabı kendi imzasını taşıdığı için benim için en değerli kitabım oldu.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Handecim ne güzel olmuş. Yazarların imza günlerinde ben de kendimi başka hissederim. Telaşlanır, heyecanlanırım, sonra da imzasını alıp iki laf ettikten sonra pek bir mutlu olurum. Aynen dediğin gibi o kurguların içine nasıl da yaşayarak gireriz...

fatoş dedi ki...

çok kıskandııım

Filiz dedi ki...

ben de bir Ahmet Ümit hayranıyım ve sana çok imrendim Handecim:))ne mutlu sana!harika bir anı olmuş senin için..gerçekten çok kıymetli bir yazarımız,son kitabını henüz okumadım,en kısa zamanda okumak istiyorum..sevgiler canım

Hande dedi ki...

Ececim, bende heyacanlandım çok, sonrasında da bütün gün aklıma geldikçe gülümseyip durdum :)

Fatoşcum, bir daha programını öğrendiğimde sanada haber vereceğim arkadaşım :)

Filizcim, her kitabını okuduktan sonra hayranlığım artıyor. O taraflarda gelir veya burdaki bir imza gününe sen gelebilirsin belki.

defne dedi ki...

handeee cuma da konyaya geliyormuş, ben de gidiciim inşallah :))

Syhn dedi ki...

bizde aynı gün bu imza gününü yadettik ama baksana biz yadederken birileri kitap imzalatmış ;)

Hande dedi ki...

Defnecim, bak yakın olsa evdeki kitapları alır, orayada gelirdim :)

Seyhancım, yaddetmek olmuyor ama gelseydin keşke beraber imzalatırdık :))

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar arkadaşım.bloğunu pek beğendim.ayrıca adına imzalanan kitap için pek sevindim.ne güzel imrendim biraz da.güle güle oku kitabını arkadaşım...sevgiler...

Zeynep'in Evi dedi ki...

seyhanlaydık o gün ve kahve içerken dedim ki seyhan bugün istinye parkta imza günü var Ahmet ümitin..ama çok uzaktık:(

Hande dedi ki...

Mintininmutfağı, güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Kitabı okumaya başladım, ilk sayfasına baktıça mutlu oluyorum :)

Zeynepcim, üzüldüm şimdi, keşke yakınlarda olup gelseymişsiniz, ikinizi bir arada görmek güzel bir süpriz olurdu.