17 Ağustos 2010 Salı

Tatil Bitti

Güzel bir tatilden sonra, enrji depolayamasam da mutlu bir şekilde geri döndüm. Otele bağlı kalmamayı çok sevdim, istediğin koylarda yüzmek, farklı yerler gezmek ve istediğin saatte yemek yemek zevkli geldi.

Gezeceğimiz yerlerin tam ortasında olması nedeni ile konaklama için Finike'yi seçmiştik. Akdeniz'de  de Karadeniz'de  de böyle sevimsiz bir yer yoktur sanırım. Pis bir plaj, etrafda 3'lü 4'lü grup halinde gezen rahatsız edici adamlar dolu, Finike'den geçerken mola bile vermeyin derim.

Burda 1 gece kalıp, Adrasan'a geçtik. Dağların arasında çam ağaçları ile çevrili, güzel bir koy, Bungolavlar veya küçük oteller var, deniz hemen önünde, huzur ve sakinlik arayanlar için kesin uğranması gereken bir yer. Biz şirin bir bungalowda kaldık, kahvaltıda bahçesinden biber toplayarak taze taze yeme imkanmız oldu.

10 km uzaklıktaki Olymps ise öğrenci kasabası gibi, devamlı cıvıl cıvıl, genelde öğrenciler var her daim hareketli bir yer. Ağaç evler çoğunlukta, biraz aralıklı olduğu için bana uygun gelmedi, bir de denize yürümek gerekiyor. Ama yemek yemeğe veya akşam bara gitmek için sık sık uğradık. Özellikle sedirlerde bir şeyler atışırmak denizde yorlan bünyeye iyi geliyor.

Phaselis'e kalıntıları gezmek için gitmiştik, ama muhteşem koyunu gördükten sonra 3 defa daha denize girmek için tekrardan gittik. Kenardaki koyda çam ağacının bir dalı denize doğru uzanmıştı. Pırıl pırıl bir denize girdikten sonra çam ağacının gölgesinde dinlenmek isterseniz uğramadan geçmeyin.  Phaslis, Kemer - Olympos arasında.

Yarında Kaş'da yaptığımız tekne turunda çekiğimiz resimler ile blogumu renklendirdikten sonra, tatil anıları bitiyor.

Unknown dedi ki...

Nisanda bizde Likya Turuna katılmıştık hem kültür hem deniz ağırlıklıydı böyle olunca sıkmıyor da. Kaş'ı merakla beklıyorum

stuven dedi ki...

hoşgelmişsin :)
benim tercihim ağaç evler olurdu. çok güzel fotoğraflar çekmişsin.

annesiningülü dedi ki...

hoşgeldin canım :)

Hande dedi ki...

Modarotor; likya turu güzel fikirmiş, biz bir kısmını gezdik sayılır seneye devamını da görürüz umarım :)

Stuven; hoşbulduk :) biraz korkak olduğum için ben tırsdım, resimdeki bungalovda kaldık böceklere karşı daha güvenli sanki :)

Baharcım; hoşbulduk canım :)

NiLaY dedi ki...

ohh harika bir gezi olmuş valla canım, Kaş fotoılarını da merakla bekliyorum, Kaş benim aşkım :)

Hande dedi ki...

Nilaycım, kocamla baş başa keyifli bir tatil oldu. Kaş fotolarını da ekliyorum :)