25 Haziran 2010 Cuma

Final

En sonunda Aşk-ı Memnu'ya veda ettik. Bu sezon çok gereksiz uzamıştı. Matmazelin boş bakışları ve anıları hatırlamakla geçti. Son bölümde bile süre doldurma çabaları çoktu, daha hareketli bir bölüm yapabilirlerdi. Bitmesine çok sevindim. Çünkü her bölümü söylenerek sıkılarak izliyordum.  Bu tarz dizilerden birde Ezel'i seyrediyorum, her bölüm hareketli geçiyor ve konu hızlı ilerliyor. Gelecek sezonda bozmazlar umarım.



Benim favorilerim Criminal Minds ve NCIS her bölüm farklı konu ile hiç sıkılmıyorsun. Ya da gülmek için Kings of Queen ve According to Jim.

2 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

aşkı memnuyu final akşamnından sonraseyredebildim ama birtek firdevs hanımın felçli halini beğendim:)

Hande dedi ki...

Bu diziyi izleme sebeplerimden biri nebahat çehre idi. çok beğeniyorum onu :)