25 Şubat 2010 Perşembe

Geri Sayım


Pazar günleri  akşam üzeri saatlerinden itibaren "Pazartesi Sendromu" baş gösteriyor. Özelliklede evdeysem iç sıkıntısı olarak belirtilerini göstermeye başlıyor. Çalışmaya devam ettiğim sürece her pazar aynı geçecek eminim. Erken kalkmaktan nefret ediyorum. Bence mesai başlangıç saati 10:00 olmalı, herkez bu saatte çalışmaya başlasa hiç sorun olmaz. Pazartesi sabahından itabaren, ben erken kalkacağım 4 gün kaldı diye saymaya başlıyorum. 3, 2 derken bu akşam geri sayımda en sevdiğim gün çünkü 1 gün kaldı. Sonrası 2 gün tatil :))

2 yorum:

kkkk dedi ki...

bense haftaici haftasonunu haftasonlari ise haftaicini ozluyorum,bu ara pek yere goge sigamiyorum sanirim ondan bu hallerim...

Hande dedi ki...

ne güzel :) işimi sevsem de tatil günleri bir başka güzel